| کد خبر: 159127 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ در خواست از شورا برای مخالفت با قرا داد پادگان 06

رئیس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در تذکری نسبت به بارگذاری در پادگان ۰۶ به شهردار تهران از اعضای شورا در خواست کرد تا، با اجرائی شدن این قرار داد مخالفت کنند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در تذکری نسبت به بارگذاری در پادگان 06 به شهردار تهران از اعضای شورا در خواست کرد تا با اجرائی شدن این قرارداد مخالفت کنند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد سالاری اظهار کرد: نسبت به بارگذاری در پادگان ۰۶ به شهردار تهران گفت: پرونده پادگان ۰۶ که در حال حاضر در کارگروه فنی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در حال بررسی است دارای۵۰هکتارمساحت است.

وی  با اشاره به مشارکت شهرداری تهران و سهم  ۷۰ درصدی شهرداری از این پروژه، نیز گفت: درخواست من این است که نماینده شهرداری با این موضوع اعلام مخالفت کند.

سالاری در ادامه تذکرات خود با اشاره به تخلفات پروژه پالادیوم نیز یادآور شد: حدود ۳ ماه پیش تذکری را در خصوص تخلفات این مجتمع تجاری ارائه کردم که در پاسخ شهرداری، تنها گزارشی از فرایند احداث ارائه شده بود و اشاره‌ای به تذکر من نشده بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر، خاطرنشان کرد: بحث این بود که پالادیوم با وجود تخلفات در دوره گذشته مدیریت شهری ساخته شده اما مالک در خیابان جنوبی با هدف تامین پارکینگ، ساختمانی را احداث کرده که مشکلات ساختمان بالایی را حل کند و 3 طبقه از این ساختمان را تبدیل به اداری و محل کسب درآمد کرده است که قطعا به آن باید پرداخته شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.