| کد خبر: 151263 |

ترافیک صبح و عصرگاهی مسیر پردیسان به فاجعه نزدیک می شود

ترافیک صبحگاهی و ظهرگاهی بلوار الغدیر به پردیسان ساکنان پردیسان را به زحمت انداخته و حجم بالایی از وقت و موجب صرف هزینه های گزاف برای مردم و دولت می¬شود.

تین نیوز

ترافیک صبحگاهی و ظهرگاهی بلوار الغدیر به پردیسان ساکنان پردیسان را به زحمت انداخته و حجم بالایی از وقت و موجب صرف هزینه های گزاف برای مردم و دولت می¬شود.

به گزارش خبرنگار پانا از قم؛‌ حجم بالای ترافیک صبحگاهی و ظهرگاهی مسیر بلوار الغدیر به پردیسان و بالعکس حد فاصل پل پردیسان به بوستان علوی و شهرک قدس تا فلکه ارتش،‌ همچنین در مسیر برگشت از پمپ بنزین صفاشهر تا بعد از بوستان علوی تاب و توان مالی و حوصله مسافران و ساکنان محترم پردیسان را گرفته و عدم توجه و همکاری مسئولین به این موضوع مطالبه عمومی رفع معضل ترافیکی این منطقه شلوغ که بسیاری از ساکنان آن کارمندان و طلاب هستند را می طلبد.

به گفته مأمورین راهنمایی و رانندگی مستقر در بلوار این مسیر جوابگوی حجم بالای تردد وسایل نقلیه را ندارد و مسئولین باید هر چه سریعتر به فکر مسیرهای جایگزین و کمکی باشند،‌چرا که همانطور که تا به امروز این حجم کنترل نشده واز کنترل آن عهده مأمورین راهنمایی و رانندگی خارج شده در آینده این چالش بزرگتر شده و به 2 برابر می­رسد.

این روند به شکلی است که مسیر بستر رودخانه که بالغ بر 80 درصد عملیات عمرانی آن انجام شده،‌ بلا استفاده رها شده و از همه مهمتر کار راه سازی مسیر بلوار آیت الله بروجردی که از پشت پردیسان به بلوار امام صادق (ع)‌، و امام علی (ع)‌ متصل خواهد شد،‌ به کندی پیش می­رود.

با توجه به مشکلات امنیتی، سلامتی، اقتصادی که این گره ترافیکی بزرگ، امروز و در آینده ایجاد خواهد کرد، نیازمند توجه ویژه و آنی مسئولین شهرداری و راهنمایی رانندگی به عنوان متولیان اصلی و سایر مسئولین استان جهت رفع موانع رفع این مشکل بزرگ است.

 

منبع: خبرنگار پانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.