| کد خبر: 149457 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

شهروند محوری از پیش نیازهای توسعه پایدار و متوازن است

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:یکی از مهمترین ابزار توسعه ی متوازن و پایدار توجه به جایگاه انسان در جامعه و شهروند محوری است که باید در راس همه طرح و برنامه ها در نظر گرفته شود.

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:یکی از مهمترین ابزار توسعه ی متوازن و پایدار توجه به جایگاه انسان در جامعه و شهروند محوری است که باید در راس همه طرح و برنامه ها در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود حق لطفی روز چهارشنبه در نشست کارگروه TOD استان و بررسی ایجاد مراکز لجستیکی گفت: ضمن تاکید بر لزوم تمرکز رویکرد توسعه بر موضوع توسعه مبتنی بر حمل و نقل (TOD) عنوان کرد: در حال حاضر این موضوع و بحث شهرسازی ریل پایه از اولویت های اساسی وزارتخانه است که ما نیز در استان به طور جدی آنرا پیگیری میکنیم.

وی افزود: تلاش ما اینست که سیاست ها و برنامه های کلان دولت و وزارتخانه متبوع را در نظر گرفته و با توجه به ویژگی ها، ظرفیت ها و نیازهای استان برش های استانی آنها را برای اجرایی شدن تهیه و تدوین کنیم.

حق لطفی با اشاره به موضوع پاسداشت حقوق شهروندی تاکید کرد: یکی از مهمترین و ضروری ترین ابزار توسعه ی متوازن و پایدار توجه به جایگاه انسان در جامعه و شهروند محوری است که باید در راس همه طرح و برنامه ها در نظر گرفته شود.

رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان با بیان اینکه در حال حاضر همه دستگاههای مرتبط و متولی برای اجرای طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل (TOD) همراه و یکدل هستند گفت: تحقق و اجرای این موضوع را به شکل جدی و مستمر پیگیری خواهیم کرد تا به یاری خدا بتوانیم از این طریق بخش قابل توجهی از ظرفیت های استان را دوباره مورد بکار بگیریم.

حق لطفی ادامه داد: با وجود همه شتاب و اصراری که برای عملی شدن این طرح وجود دارد؛ قطعا در مسیر طراحی، برنامه ریزی و اجرا از نقطه نظرات و تجربیات متخصصان، کارشناسان، صاحبنظران و همچنین نمونه های مشابه اجرا شده استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.