| کد خبر: 134685 |

زیرساخت های ابتدایی اجرای طرح L.E.Z در پایتخت فراهم نیست

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه زیرساخت های ابتدایی طرح L.E.Z فراهم نیست بر لزوم استفاده از تکنولوژی های نوین در مراکز معاینه فنی برای اجرای بهتر این طرح تاکید کرد.

تین نیوز

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه زیرساخت های ابتدایی طرح L.E.Z فراهم نیست بر لزوم استفاده از تکنولوژی های نوین در مراکز معاینه فنی برای اجرای بهتر این طرح تاکید کرد.

 

علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه زیرساخت ها برای اجرای طرح کاهش آلایندگی هوای تهران ( L.E.Z) فراهم نیست، گفت: با توجه به اهمیت محیط زیست و ضرورت تامین هوای سالم و پاک برای شهروندان و تکالیفی که دستگاه های متولی مانند سازمان حفاظت محیط زیست، شهرداری، راهنمایی و رانندگی و خودروسازان دارند به طور قطع باید به سمت مکانیزه شدن و تکنولوژی نوین گام برداشت که یکی از فاکتورها و اصول پیش بینی شده استفاده از ابزاری با هدف تشخیص درجه آلایندگی خودروها است.

 

زیرساخت های ابتدایی طرح کاهش آلایندگی هوای پایتخت ( ال. ای. زد ) فراهم نیست/ لزوم تامین زیرساخت های لازم برای اجرای بهتر طرح

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم تامین زیرساخت های لازم برای اجرای بهتر این طرح تاکیدکرد و گفت: طرح کاهش آلایندگی هوای تهران ( L.E.Z )  تا زمانی که بخواهد در فرآیند عملیاتی شدن قرار گیرد زمان می برد و می طلبد مسئولان امر پیش از اجرای طرح زیرساخت های لازم را فراهم و تامین کنند زیرا بدون تامین زیرساخت ها توفیقی در اجرای این طرح حاصل نمی شود.

 

وی ادامه داد: استفاده از تکنولوژی های نوین به روز کردن تجهیزات و ماشین آلات معاینه فنی و همچنین استفاده از روش های روز دنیا برای کنترل آلایندگی های متحرک به ویژه خودروها و وسایل نقلیه از جمله زیرساخت هایی است که برای اجرای بهتر طرح کاهش آلایندگی هوای تهران باید به فراهم کردن آنها توجه داشت.

 

پیش از تامین زیرساخت های لازم نباید در اجرای طرح های کلان اقدام کرد

وی افزود: به طور قطع تا پیش از تامین زیرساخت های لازم نباید در اجرای طرح های کلان اقدام کرد زیرا برنامه و طرح هایی که برای کاهش آلودگی هوای تهران تعریف می شود باید از پایداری و استحکام لازم برخوردار باشد.

 

برای اجرای بهتر طرح کاهش آلایندگی هوای تهران اجرای طرح خروج خودروهای فرسوده باید سرعت بیشتری به خود گیرد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برای اجرای بهتر طرح کاهش آلایندگی هوای تهران اجرای طرح خروج خودروهای فرسوده باید سرعت بیشتری به خود گیرد، گفت: تسهیلات و منابع مالی لازم برای خروج خودروهای فرسوده باید تامین شود تا اگر مالکی تصمیم بر از رده خارج کردن خودروی خود را داشته باشد با اطمینان خاطر از تامین منابع لازم و تسهیلات لازم بتواند در این مسیر گام بردارد و دغدغه قرارگرفتن در دست اندازی و چالش های بانکی را نداشته باشد.

 

اجرای طرح کاهش آلایندگی هوای تهران باید جزو اولویت کاری دستگاه های ذی ربط قرار گیرد

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با یادآوری اینکه اجرای طرح کاهش آلایندگی هوای تهران باید جزو اولویت کاری دستگاه های ذی ربط قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به معضل آلودگی هوای تهران می طلبد متولیان هر چه سریع تر زیرساخت ها را فراهم و نسبت به اجرای طرح اقدام کنند زیرا آلودگی هوا سلامت شهروندان را در معرض تهدید قرار می دهد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.