| کد خبر: 132772 |

در گفت‌وگو با تین‌نیوز عنوان شد:

◄ اعلام نرخ کرایه حمل‌ونقل تا پانزدهم خرداد

قریب به سه ماه از بروز اختلاف نظر میان شورای اسلامی شهر و فرمانداری تهران در خصوص افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی می‌گذرد اما، هنوز شورای حل اختلاف وزارت کشور نظر خود را در این‌باره اعلام نکرده است.

تین نیوز

نزدیک به سه ماه از بروز اختلاف نظر میان شورای اسلامی شهر و فرمانداری تهران در خصوص افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی می‌گذرد اما هنوز شورای حل اختلاف وزارت کشور که عهده‌دار میانجیگیری میان این دو نهاد است نیز نظر خود را در این‌باره اعلام نکرده است.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با تائید این موضوع، اظهار داشت: فرمانداری تهران با جدیت موضوع افزایش و یا کاهش نرخ کرایه حمل‌ونقل را دنبال می‌کند.

 

غلامحسین آرام در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: پیگیری‌ها حکایت از اعلام نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی در هفته آینده دارد.

 

وی با بیان این مطلب که «وزارت‌کشور باید نظر خود را در این‌باره اعلام کند»، افزود: نرخ کرایه حمل‌ونقل با مورد اختلاف قرار گرفتن میان شورا و فرمانداری که هر یک به نوعی حامی منافع مردم هستند، به این وزارتخانه رفت که همگی منتظر اعلام نظر شورای حل اختلاف هستیم.

 

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به این مطلب که نرخ کرایه هنوز از سوی شورای حل اختلاف وزارت‌کشور ابلاغ نشده، گفت: برساس اطلاعات نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی تا پانزدهم خردادماه اعلام خواهد شد.

 

ابوالفضل قناعتی که با این شبکه خبری سخن می‌گفت، اظهار داشت: شورای حل اختلاف وزارت‌کشور قرار است تا پیش از شروع نیمه دوم خردادماه نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی را اعلام کند اما، از عدد و ارقامی که قرار بر اعلام آن است خبری در دست نیست.

 

وی با اشاره به این‌که، نرخ اعلام شده از سوی وزارت کشور، فصل‌الخطاب است، اظهار داشت: براساس قانون نرخی که از سوی وزارت کشور به اطلاع عموم برسد قطعا مورد پذیرش شورا و فرمانداری خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.