| کد خبر: 132141 |

عضور هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران:

◄ گلایه از تاخیر سه ماهه در اعلام نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی

عضو شورای اسلامی شهر تهران با ابراز گلایه از تاخیر سه ماهه در اعلام نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی، گفت: سه ماه از تصویب افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی در شوراها می‌گذرد اما هنوز وزارت کشور این مصوبه را تعیین‌تکلیف نکرده است.

تین نیوز
عضو شورای اسلامی شهر تهران با ابراز گلایه از تاخیر سه ماهه در اعلام نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی، گفت: سه ماه از تصویب افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی در شوراها می‌گذرد اما هنوز وزارت کشور این مصوبه را تعیین‌تکلیف نکرده است.
 
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ابوالفضل قناعتی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: بیش از ‌سه ماه از پیشنهاد افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی می‌گذرد اما شورای حل اختلاف وزارت‌کشور پاسخ روشن و دقیقی در خصوص افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی اعلام نکرده است.
 
 
وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: در اواخر سال گذشته بود که با اعلام نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی از سوی شورای اسلامی شهر، فرمانداری تهران  به دلایلی با آن به مخالفت پرداخت و طبق قانون این مساله به شورای حل اختلاف وزارت‌کشور رفت و باید ظرف 20  روز کاری نتیجه به اطلاع عموم می‌رسید که متاسفانه این مهم تا به امروز اتفاق نیفتاده است.
 
 
به گفته قناعتی، با توجه به تأخیر در تعیین تکلیف افزایش نرخ کرایه‌ها، بعضی از تاکسی‌ها به صورت خودسرانه نسبت به افزایش کرایه اقدام کرده‌اند که خلاف قانون بوده و مردم نیز در این ارتباط معترض هستند، زیرا فشار اصلی بر عموم مردم خواهد بود زمانی‌که، تعرفه مشخصی برای نرخ کرایه‌ها در دست نباشد.
 
 
عضور هیات مدیره شورای اسلامی بادر خواست از وزارت کشور به منظور اعلام نتیجه بررسی‌ نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی، گفت:  از وزارت کشور درخواست می‌شود تا هر چه زودتر نسبت به تصویب یا عدم تصویب افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی را اعلام کند تا مردم از سردگمی نجات یابند.
 
 
قناعتی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: از رانندگان تاکسی نیز تقاضا می‌شود نسبت به روشن کردن کولر خودروی خود اقدام کنند و در این خصوص کرایه بیشتری از مسافران دریافت نکنند زیرا این کار براساس ضوابط غیرقانونی است.
 
 
قطعا افزایش خودسرانه نرخ کرایه حمل‌ونقل مخالف قانون است و رانندگان باید در انتظار اعلام نظر وزارت کشر بمانند سخنی بود که عضو شورای شهر در پایان بر آن تاکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.