| کد خبر: 264603 |

◄ افت کیفیت آسفالت آزادراه زنجان تبریز و نارضایتی شدید رانندگان

شرکت آزادراه زنجان تبریز به تعهدات قانونی مبنی بر نگهداری و بهسازی پروژه در طول دوره بهره برداری شامل حفظ آسفالت مسیر آزادراه مشابه با کیفیت زمان اتمام دوره ساخت، عمل نکرده است.

تین نیوز

 شرکت آزادراه زنجان تبریز وابسته به بانک های ملی، صادرات و رفاه کارگران ، هنوز آزادراه زنجان تبریز را تحویل نداده و مدعی است دوره مشارکت هنوز به اتمام نرسیده است.

به گزارش تین نیوز، چندی پیش یک راننده کامیون با اشاره به وضعیت نامناسب آزادراه زنجان تبریز، این پرسش را مطرح کرد که آیا دوره مشارکت بانک ملی در این آزادراه به پایان نرسیده است؟

وی همچنین عنوان کرد که در حال حاضر عوارض زیادی بابت تردد از این آزادراه از رانندگان دریافت می شود اما با وجود اخذ عوارض، این آزادراه ترمیم نمی شود.

او تاکید کرد: به نظر می رسد در این آزادراه حتی کمترین میزان ترمیم و نگهداری و ... صورت نگرفته است.

خبرنگار تین نیوز با توجه به اظهارات این راننده کامیون این موضوع را پیگیری کرد.

به دنبال این پیگیری، مشخص شد بانک ملی هنوز آزادراه زنجان تبریز را تحویل نداده و مدعی است که دوره مشارکت تمام نشده و متاسفانه نگهداری مناسب از آزادراه صورت‌ نگرفته و صورت نمی گیرد.

قابل ذکر است وضعیت آزادراه زنجان تبریز آنچنان نامناسب شده که مدتی پیش احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به وضعیت نامطلوب آزادراه زنجان تبریز بر لزوم بهسازی و ترمیم سطحی آزادراه مذکور در طرحی کوتاه مدت همراه با سایر اقدامات ایمنی تاکید کرد.

وی با اشاره به پایان مدت قرارداد مشارکت شرکت آزادراه زنجان تبریز وابسته به بانک های ملی، صادرات و رفاه کارگران در تیر ماه سال ۹۹ و عدم تعیین تکلیف این مشارکت مبنی بر تحویل پروژه به دولت یا تمدید دوره بهره برداری گفت: شرکت مذکور همچنان از شهروندان و مسافران در آزاد راه زنجان تبریز عوارض اخذ می کند.

وی عنوان کرد که شرکت آزادراه زنجان تبریز به تعهدات قانونی مبنی بر نگهداری و بهسازی پروژه در طول دوره بهره برداری شامل حفظ آسفالت مسیر آزادراه مشابه با کیفیت زمان اتمام دوره ساخت، عمل نکرده که این موضوع موجب افت شدید کیفیت آسفالت آزادراه و به تبع آن نارضایتی شدید رانندگان و مسافران شده است.

همچنین محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست بررسی مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور به استان های آذربایجان شرقی و زنجان درباره واگذاری مالکیت آزادراه زنجان تبریز از بانک ملی به سازمان راهداری گفت : دستگاه های اجرایی مربوطه باید به سرعت تفاهم قبلی میان این بانک و سازمان راهداری را امضا، ابلاغ و اجرا کنند.

وی افزود: بنا بود به دستور رئیس جمهور آزادراه زنجان تبریز از بانک ملی منتزع و به دولت داده شود. همچنین مقرر شده بود تا زمان انتقال کامل این آزادراه، بانک ملی هزینه تعمیر و نگهداری و بهسازی آزادراه را تأمین کند که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    بی کفایتی ، عدم قاطعیت مدیران ومسئولین ذیربط باعث تحمیل هزینه های فراوان جانی ومالی به مردم را سبب شده ومی شود !