| کد خبر: 267753 |

بهره‌ برداری از دسترسی تقاطع بزرگراه‌ های شهیدان باقری و زین‌الدین با حضور زاکانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری از دسترسی شمال به غرب تقاطع بزرگراه های شهید باقری- شهید زین الدین در پویش رویداد امید و افتخار خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری از دسترسی شمال به غرب تقاطع بزرگراه های شهید باقری- شهید زین الدین در پویش رویداد امید و افتخار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به بهره برداری از یک پروژه عمرانی در شرق تهران، اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور شهردار تهران و مدیران شهری شاهد بهره برداری از دسترسی تقاطع بزرگراه های شهید باقری-شهید زین الدین خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای تکمیل گردش های ترافیکی تقاطعات بزرگراهی پایتخت از یک سو و حذف دوربرگردان های همسطح در بزرگراه های شهر تهران از سوی دیگر، گفت: در سال های اخیر با هدف کاهش پیمایش های اضافی، روان سازی و ایمن سازی ترافیکی بزرگراه شهید باقری، اجرای تقاطعات غیرهمسطح در این بزرگراه در دستورکار قرار گرفت.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: نخستین تقاطع با بهره برداری از پل خیابان فرجام در آذرماه سال ۱۴۰۱ به سرانجام رسید؛ تقاطع بزرگراه شهید زین الدین به عنوان دومین تقاطع پر تقاضای ترافیکی در بزرگراه شهید باقری در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و طی۹ ماه به اتمام رسید.

حق بین گفت: این پروژه شامل یک دستگاه پل جهتی به طول ۲۸۸ متر و عرض متوسط ۷.۴ متر شامل یک خط عبوری و یک پیاده رو است. اجرای ۳۸۴ متر طول دیوار شیبراهه، اصلاح هندسی ۳۱۸ متر طول لوپ جنوب به غرب این تقاطع، احداث ۲۷۰ متر طول معبر و اجرای شبکه جمع آوری و آب های سطحی نیز از سایر اقدامات اجرایی در قالب این پروژه است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه علاوه بر تسهیل دسترسی شمال به غرب این تقاطع، کاهش بار ترافیک بزرگراه شهید باقری، کاهش ۲ کیلومتر پیمایش اضافی و بالتبع کاهش زمان سفر را در پی خواهد داشت.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی با اشاره به تغییر در طراحی اولیه این پروژه، گفت: این تغییر در طراحی علاوه بر تسریع روند اجرای این پروژه، بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی به همراه داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.