| کد خبر: 265360 |

بهره برداری از 18 پروژه عمرانی در تهران تا پایان سال

تا پایان سال ۱۸ پروژه عمرانی به بهره برداری خواهد رسید.

تین نیوز

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از آسفالت ریزی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی صداقتی گفت: در سال جاری سه پروژه به افتتاح رسیده که یکی از آنها فاز نخست شهید بروجردی و دیگری افتتاحیه زیرگذر کوهک بوده است و بر اساس برنامه ای که تا پایان سال داریم ۱۸ پروژه عمرانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه کوهک در سال ۱۳۹۶ پس از افتتاح پروژه شهید همدانی به عنوان راه حلی برای گسست جغرافیایی محلات منطقه ۲۲ در دستور کار قرار گرفت. علاوه بر این پروژه، تقاطع های دیگری نیز پس از سال ۹۶ در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت به شکلی که پروژه کاج  گل ها در همین محدوده به بهره برداری رسید و در سال جاری نیز به همت همکارانم در سازمان مهندسی عمران پروژه کوهک به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این زیرگذر به طول ۷۰۰ متر به همراه راستگرد ۶۵۰ متری دسترسی از شمال به غرب شهید همدانی را میسر می کند. دسترسی که هشت کیلومتر مسافت اضافه ای که به اهالی این منطقه تحمیل می شد را کوتاه می کند. پروژه کوهک در مهر ماه ۱۴۰۱ با تعویض پیمانکار روند متفاوتی به خود گرفت، معارضان ملکی آن رفع شد و معارضان تأسیساتی نیز به همت حوزه فنی عمرانی رفع شد.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اینکه در این پروژه ۴۸۰۰ متر دیوار پیش ساخته به کار گرفته شده است، افزود: ۵۵ هزار متر مکعب خاک برداری و ۳۷۵۰ تن آسفالت ریزی نیز در این پروژه انجام شده و در مجموع ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه اجرای پروژه بوده است. همچنین پروژه راستگرد گل ها مسیر ۱۲ کیلومتری را به ۲۴۰ متر کاهش می دهد.

وی تاکید کرد: اجرای آسفالت در شهر تهران برای سال جاری به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن رسیده که بیش از دو برابر سال های گذشته بوده و به این ترتیب برنامه مورد تأکید شهردار تهران در حوزه آسفالت ریزی در شهر تهران اجرایی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.