| کد خبر: 265048 |

گام شهرداری برای تخصیص بودجه به پروژه‌ ها با طرح من شهردارم

شهرداری تهران با طرح من شهردارم، در راستای پیاده سازی بودجه ریزی پروژه های شهری گام برداشته است.

تین نیوز

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران با طرح من شهردارم، در راستای پیاده سازی بودجه ریزی پروژه های شهری گام برداشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، امیر شهرابی در آیین آغاز دومین دوره طرح « من شهردارم » که امروز (شنبه) در قالب هشتاد و چهارمین پویش امید و افتخار باحضور جمعی از شهرداران مناطق و مدیران سازمان و شرکتهای وابسته به شهرداری و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در سالن همایش برج میلاد برگزار شد، گفت: در قالب طرح « من شهردارم » از شهروندان سوال می شود که چه پروژه ای را دوست دارند در سطح شهر تهران اجرا شود و شهرداری بر همین اساس برنامه های خود را اجرا می کند.

شهرابی با اشاره به تفاوت های دومین دوره من شهردارم و نخستین دوره این طرح گفت: در قالب دومین دوره « من شهردارم » این فرصت داده می شود تا پیشنهادات خود را در موضوعات شهری در سامانه « من شهردارم » ثبت و ضبط کنند که البته این سامانه از ۱۵ مهرماه امسال با حضور شهردار تهران آغاز به کار کرده و تاکنون بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ پیشنهاد در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: اجرای موفق « من شهردارم » منوط به همکاری و همراهی همکارانمان در مجموعه شهرداری تهران بوده و ان‌شاءالله این همراهی و همکاری در دومین دوره طرح من شهردارم ادامه خواهد داشت و این را در سطح بالاتری اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران تاکید کرد: در قالب دومین دوره طرح « من شهردارم » هم به لحاظ پروژه ای و هم ریالی تغییراتی نسبت به نخستین دوره آن خواهیم داشت و شرایط بهتری را در سال جاری رقم خواهیم زد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.