| کد خبر: 261953 |

شارژ کارت بلیت مترو و بی آر تی با اپلیکشن شهرزاد

با رونمایی از کیف پول الکترونیک، مسافران می توانند علاوه بر شارژ کارت های مترو و بی آرتی به شکل های قدیمی از طریق تلفن های هوشمند نیز نسبت به شارژ کارت خود اقدام کنند.

تین نیوز

با راه اندازی سامانه کیف پول الکترونیک از امروز، گوشی های هوشمند جایگزین بلیت های مترو و بی آر تی شدند!

به گزارش تین نیوز از تسنیم،  سعید جهانی؛ مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در حاشیه رونمایی از کیف پول الکترونیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رونمایی از کیف پول الکترونیک، مسافران می توانند علاوه بر شارژ کارت های مترو و بی آرتی به شکل های قدیمی از طریق تلفن های هوشمند نیز نسبت به شارژ کارت خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مسافران مترو و بی آرتی از امروز می توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد به روی گوشی های هوشمند خود نسبت به شارژ کارت بلیت های خود اقدام کنند، همچنین مسافران می توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد و از طریق کیو آر کد به ایستگاه های مترو و بی آرتی وارد شوند.

جهانی ادامه داد: بنا داریم تا پایان سال خدمات بیشتری را در قالب اپلیکیشن شهرزاد ارائه کنیم که از جمله می توان به خدماتی در قالب فرهنگسراها، سینماها، تاکسی ها و اتوبوس های خصوصی و... اشاره کنیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران درباره نحوه نصب اپلیکیشن شهرزاد به روی گوشی های هوشمند گفت: شهروندان می توانند از طریق بازار این اپلیکیشن را روی گوشی هایشان نصب کنند و پرداخت های خود را در مترو و بی آرتی از طریق گوشی های همراه انجام بدهند.

 محسن هرمزی؛ سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نیز درباره سامانه کیف پول الکترونیک گفت: هفته گذشته با مجوزی که شهرداری تهران از شورای شهر تهران اخذ کرده است نسبت به رونمایی و راه اندازی این سامانه در آستانه سال تحصیلی اقدام کرده است.

وی گفت: راه اندازی این سامانه محسنات ویژه ای را دارد که می توان به عدم تشکیل صف در ایستگاه های مترو و اتوبوس جهت خرید بلیط و ارائه خدمات مطلوب اشاره کرد و ان شاءالله تا پایان سال خدمات بیشتری در سامانه شهرزاد جهت رفاه بیشتر شهروندان افزوده خواهد شد.

هرمزی با بیان اینکه در زمان حاضر یک میلیون و 700 هزار تراکنش در مترو انجام می شود، گفت: با افزوده شدن ایستگاه های جدید و واگن های جدید این تراکنش به 2 میلیون مسافر در روز می رسد و راه اندازی این سامانه می تواند کنترل بهتری را بر عملکرد حوزه حمل ونقل داشته باشد.

وی گفت : کسانی که در مهرماه این سامانه را روی گوشی هایشان نصب بکنند از تخفیف 30درصدی بلیط مترو و اتوبوس بی آرتی بهره خواهند برد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.