| کد خبر: 146882 |

ساخت‌و‌ساز در منطقه ۲۲ طبق روال گذشته است

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران درمورد تکلیف ساخت‌وساز در غرب تهران گفت: مطالعاتی در مورد این موضوع در حال انجام است و تا حصول نتایج نهایی، ساخت‌وساز در منطقه ۲۲ با روال گذشته دنبال می‌شود.

تین نیوز
معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران درمورد تکلیف ساخت‌وساز در غرب تهران گفت: مطالعاتی در مورد این موضوع در حال انجام است و تا حصول نتایج نهایی، ساخت‌وساز در منطقه ۲۲ با روال گذشته دنبال می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی حجت در مورد مباحث مطرح شده مبنی بر ممانعت نفوذ بادهای غربی به‌دلیل ساخت و سازهای منطقه 22، گفت: این موضوع از نظر علمی در حال مطالعه بوده و تاکنون چندین مطالعه و تحقیق درمورد آن انجام شده و نظرات متفاوتی نیز در مورد آن مطرح است.

برخی کارشناسان اعتقاد دارند ارتفاع وزش باد در غرب تهران به‌گونه‌ای نیست که ساختمان‌هایی با 30طبقه ارتفاع مانعی برای آن باشد.

برخی دیگر از کارشناسان نیز معتقدند وزش باد در تهران در ارتفاعات پایین رخ می‌دهد، اما هنوز نتیجه دقیقی درمورد صحت موارد مطرح شده در دسترس نیست. بنابراین باید موضوع را بررسی کنیم و درصورتی که مزاحمتی برای زندگی مردم در شهر ایجاد ‌کند بدون شک شهرداری تهران درمورد آن اقدامات لازم را انجام خواهد داد. وی با اشاره به اینکه ساخت و سازها در تهران براساس طرح تفضیلی دنبال می‌شود، تصریح کرد:

هم‌اکنون در روند ساخت‌وساز در منطقه 22نه توقفی ایجاد شده و نه سرعت احداث افزایش یافته‌است و با همان روند دنبال می‌شود. هنوز در ساخت و سازهای غرب تهران به امر بدیهی و حقیقی دست پیدا نکرده‌ایم که به اتکای آن اعلام کنیم ساخت‌وساز در منطقه 22متوقف و یا دنبال شود، بنابراین ساخت‌وساز با همان روند ادامه پیدا می‌کند تا به قطعیت برسیم.

 

منبع: سايت خبری همشهری آنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.