| کد خبر: 142516 |

منتقدان شهرداری تهران بیشتر سیاه نمایی می کنند

پرویز سروری با اشاره به این که افرادی که مدعی شهر سوخته هستند، در شورای اول کارنامه آنقدر سیاهی داشتند که منجر به انحلال شورا شد و حتی چندین شهردار را تغییر دادند.

تین نیوز

پرویز سروری با اشاره به این که افرادی که مدعی شهر سوخته هستند، در شورای اول کارنامه آنقدر سیاهی داشتند که منجر به انحلال شورا شد و حتی چندین شهردار را تغییر دادند.

 

پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری تهران پرس، در خصوص جو سیاسی شورا در روزهای پایانی کار شورای چهارم اظهار داشت: بنده معتقدم افرادی که تهران را شهری سوخته تلقی می کنند و در رسانه های خودشان به اسم منتقد معرفی می کنند، منتقد نیستند، بلکه یک سری افرادی سیاه نما هستند که خدمات ارزنده آقای قالیباف در طی 12 سال اخیر نادیده گرفتند.

وی در ادامه افزود: بنده از این افرادی این سوال را دارم که معنی شهر سوخته چیست. به کجای تهران می توان گفت شهر سوخته؟ زمانی که شما ادعا می کنید که شهر سوخته است، بایستی اعلام کنید که برای این شهر چه برنامه ای دارید. آیا به واقع مترو و بوستان و مراکز فرهنگی و پردیس ها و اتوبان ها مصداق شهر سوخته هستند؟

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که افرادی که مدعی شهر سوخته هستند، در شورای اول کارنامه آنقدر سیاهی داشتند که منجر به انحلال شورا شد و حتی چندین شهردار را تغییر دادند. بنده معتقدم این اظهارنظرها بیشتر جنبه سیاه نمایی دارد تا خدمت به مردم. رییس شورای اول آرزویش این بود برج میلاد را به ثمر برساند و اخر سر هم به ارزویش نرسید و فوت کرد. ایا ناکارامدی ها را می خواهیم نمره دهیم؟

سروری در ادامه تصریح داشت: واقعا در آن برهه از زمان چند پروژه عمرانی در تهران به بهره برداری رسید. آیا به واقع می توان شهرداری دوره اول را با شهرداری سه دوره گذشته مقایسه کرد.

 

منبع: تهران پرس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.