| کد خبر: 260811 |

۴ پرواز فوق‌ العاده شاهرود-نجف از ۱۱ شهریور

مدیر فرودگاه شاهرود از ۴ پرواز فوق العاده به مناسبت اربعین حسینی در مسیر شاهرود به نجف و بالعکس از ۱۱ شهریور در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شاهرود از ۴ پرواز فوق العاده به مناسبت اربعین حسینی در مسیر شاهرود به نجف و بالعکس از ۱۱ شهریور در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پرواز های ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود با ۴ سورتی پرواز در مسیر شاهرود به نجف و بالعکس برنامه ریزی شد.

بهرام کوزه چی نسالیان مدیر فرودگاه شاهرود از انجام پروازهای ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود خبر داد و اظهار کرد: ۴ پرواز فوق العاده به مناسبت اربعین حسینی در مسیر شاهرود به نجف و بالعکس از ۱۱ شهریور در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود توانسته پس از اولین پرواز عتبات این فرودگاه در سال ۹۸ اینک برای سومین بار و دومین سال متوالی در جهت انتقال زائران عتبات عالیات استان، مسافران را به مقصد نجف انتقال دهد.

کوزه چی افزود: ۱۱ و ۱۲ شهریور پرواز های رفت از شاهرود به نجف و ۱۷ و ۱۸ شهریور پرواز های برگشت از نجف به شاهرود انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه این پرواز ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)و با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ صورت خواهد گرفت، افزود: تمام زیرساخت های پرواز های داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود مهیا است و آماده ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی برای پذیرش پرواز ها به منظور خدمت رسانی به زائران و مسافران هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.