| کد خبر: 258803 |

کدام شرکت های هواپیمایی در صدر پروازهای ابطالی قرار دارند؟

بررسی آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نشان می دهد تابان و زاگرس در صدر پروازهای ابطالی قرار دارند، کیش ایر نیز بیشترین پرواز تاخیردار را داشته است.

تین نیوز

بررسی آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نشان می دهد تابان و زاگرس در صدر پروازهای ابطالی قرار دارند، کیش ایر نیز بیشترین پرواز تاخیردار را داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  بر اساس آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در اردیبهشت ماه امسال 20 ایرلاین داخلی در بخش پروازهای برنامه ای مسافری 309 هزار و 159 دقیقه تاخیر پروازهای 30 دقیقه و بیشتر داشته اند.

در بین شرکت های هواپیمایی داخلی کیش ایر با 44 درصد در صدر بیشترین پرواز تاخیردار قرار دارد. این شرکت در بخش متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار هم  96 دقیقه را ثبت کرده است.

هواپیمایی تابان نیز 39 درصد کل پروازهای خود را با تاخیر انجام داده؛ متوسط زمان تاخیر پروازهای این شرکت 74 دقیقه بوده است.

هواپیمایی کارون، ساها، کاسپین، قشم ایر و آسمان نیز در رده های دوم تا هفتم بیشترین پرواز خروجی تاخیردار قرار دارند. این شرکت ها به ترتیب متوسط زمان تاخیر 85 دقیقه، 85، 73، 84 و 89 دقیقه را ثبت کرده اند.

اما بیشترین متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار با 206 دقیقه (حدود 3.5 ساعت) مربوط به هواپیمایی چابهار است.  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع 20 ایرلاین داخلی با 23 درصد در رتبه 12 قرار دارد.

هواپیمایی زاگرس نیز که چند روز قبل ایرباس (پرواز نجف تهران) آن در فرودگاه کرمانشاه فرود اضطراری داشت 20 درصد پرواز تاخیردار داشته است. این شرکت در بخش آمار پروازهای ابطالی، با 87 درصد پس از تابان (با 89 درصد) قرار گرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.