| کد خبر: 140484 |

دو مانع پروازی در حاشیه باند فرودگاه یاسوج برچیده می‌شوند

منبع آب شرب مجموعه زندان و دکل ارتباطی این مجموعه به ترتیب با 16 و 11 متر نفوذ غیرمجاز در سطوح بی‌خطری پروازهای فرودگاه، خطرآفرین هستند. این دو مانع تا یک ماه آینده برطرف خواهند شد.

تین نیوز

منبع آب شرب مجموعه زندان و دکل ارتباطی این مجموعه به ترتیب با 16 و 11 متر نفوذ غیرمجاز در سطوح بی‌خطری پروازهای فرودگاه، خطرآفرین هستند. این دو مانع تا یک ماه آینده برطرف خواهند شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی؛ در جلسه‌ای که به میزبانی فرودگاه یاسوج و به ریاست زارعی، رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم بویراحمد و دنا  در مجلس شورای اسلامی و با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل زندان‌های استان و مدیران ذیربط استانی برگزار شد، مقرر شد طی یک ماه آینده، دو مانع مهم پروازی که در مجموعه زندان یاسوج قرار دارند، برچیده شوند.

منبع آب شرب مجموعه زندان و دکل ارتباطی این مجموعه به ترتیب با 16 و 11  متر  نفوذ غیرمجاز در سطوح بی‌خطری پروازهای فرودگاه، باعث جابجایی آستانه باند شماره 13 فرودگاه به میزان 812 متر شده است که با پیگیری‌های مستمر فرودگاه و طی توافقی بین دستگاه‌های مرتبط استانی برچیده و از این طریق؛ میزان 522 متر از باند پروازی، عملیاتی و قابل استفاده خواهد شد.

در این جلسه طرفین بر جابجایی زندان و نیک‌اقبال معاون استاندار نیز بر لزوم تسریع در جانمایی زمین زندان تاکید کردند و در پایان جلسه همه حاضرین از نزدیک از پروژه توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه و موانع مربوطه بازدید کردند.

ساختمان زندان یاسوج دقیقاً در فاینال باند 13 فرودگاه واقع شده و میزان 812 متر از باند پروازی را غیر قابل استفاده کرده است. لذا از آنجایی که جابجایی ساختمان زندان در میان‌مدت و طی یک فرآیند چند ساله اجرایی خواهد شد، ضرورت داشت تا در اسرع وقت و در کوتاه مدت مسئولین برای کاهش ارتفاع موانع قابل جابجایی، اقدام فوری به عمل آورند که تصویب جابجایی دو مانع یاد شده، از جمله مصوبات مهم این جلسه بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.