| کد خبر: 44476 |

‌چینی‌ها در قطعه یک آزادراه تهران - شمال تعیین تکلیف شدند / قطعه چهارم ۲۰ اسفند باز می‌شود‌

تین نیوز | مدیرعامل شرکت ساخت با بیان اینکه در قطعه یک آزادراه‌ تهران-شمال چینی‌ها‌ تعیین تکلیف شدند و تجهیز کارگاه انجام گرفت، از آغاز عملیات چینی‌ها از فروردین 94 خبر داد و گفت: قطعه چهارم از 20 اسفند باز شده و تلاش می‌کنیم دو قطعه به جاده موجود وصل شود.
 علی نورزاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر تعیین تکلیف آزادراه تهران - شمال بیان کرد: در حال حاضر شرکت چینی در قطعه یک این آزادراه در حال فعالیت است.
 
وی اظهار داشت: قطعه یک آزادراه‌ پس از صحبت و برگزاری جلسات با چینی‌ها‌ تعیین تکلیف شد و تجهیز کارگاه نیز انجام گرفت.
 
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد:‌  مقرر شد شرکت چینی از فروردین ماه سال آینده در قطعه یک فعالیت گسترده خود را آغاز ‌کنند.
 
نورزاد اظهار داشت:‌ قطعه یک آزادراه تهران-شمال را تا 2 سال آینده تحویل می‌دهیم و بزودی خبرهای خوشی درباره این آزادراه برای مردم خواهیم داشت.
 
انتخاب مشاوران قطعات دو و سه آزادراه تهران-شمال 
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه تعامل دولت با بنیاد مستضعفان به عنوان شریک دولت در این پروژه مطلوب است، اضافه کرد: همچنین مشاوران قطعات 2 و 3 آزادراه تهران - شمال قطعی و انتخاب شده‌اند.
 
قطعه چهار آزادراه تهران-شمال 20 اسفند امسال باز می‌شود 
نورزاد همچنین درباره قطعه چهار آزادراه تهران -شمال که هم‌اکنون در دست برخی اصلاحات جزئی و مسدود است توضیح داد:‌ در راستای تسهیل سفر برای مسافرانی که قصد تردد به استان‌های شمالی کشور و به‌خصوص نوشهر،‌ چالوس و تنکابن را دارند، برنامه‌ریزی شده است این قطعه‌ از 20 اسفند ماه امسال برای استفاده مردم باز شود.
 
اتصال قطعه یک و چهار آزادراه تهران-شمال به جاده موجود
 معاون وزیر راه و شهرسازی درباره برنامه‌ریزی دولت برای تعیین تکلیف نهایی این آزادراه پرحاشیه بیان کرد:‌ آزادراه تهران - شمال یک مگاپروژه به طول 121 کیلومتر است؛ قطعات دو و سه این آزادراه مسیرهایی 100 درصد کوهستانی، صعب‌العبور و با ارتفاع 2 هزار متر است و اعتبارات فراوانی نیاز دارد.
 
وی یادآور شد: برای رفاه حال شهروندان تلاش می‌کنیم ‌هر قطعه از پروژه که تکمیل می‌شود زیر بار عبور ترافیک رفته و استفاده شود.
 
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل افزود: ‌در همین راستا قطعه چهار این آزادراه که پیش از این بهره‌برداری شده بود، به دلیل بروز برخی مشکلات، هم اکنون در حال رفع نقص است اما از 20 اسفند‌ماه برای تسهیل ترددها زیر بار عبور می‌رود.
 
معاون وزیر راه شهرسازی اظهار داشت: همچنین با اتمام قطعه یک آزادراه، این مسیر به جاده موجود متصل شده و موجب کاهش مسیر تردد فعلی به میزان 60 کیلومتر خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهناز 0 0

    آقاى نورزاد شما را به هر دینى قبول دارى این قطعه ١ وتونل البرز را آماده کنید تا مردم بى دفاع ومظلوم مشقت کمترى متحمل شوند و۶٠کیلومتر ازمسیر کم شود وتا کرج هم دراتوبان تهران کرج زجر نکشند.

  • نیما 0 0

    آخر خدا رو شکر که اون پیشنهاد جایگزینی قطعه دو و سه آزادراه با ارتقا جاده موجود به بزرگراه فعلا منتفیه

  • صادق 0 0

    من اگه میدونستم که این پروژه بالای ۲۰سال طول میکشه باورکنید همان ۲۰سال پیش ۵۰ تا افغانی رو با ۵۰تا بیل و۵۰تا کلنگ استخدام می کردم و یه سرکارگر خارجی هم میذاشتم بالاسرشون. باورکنید تاحالا کند وکاریش تموم شده بود. آسفالتشم یکاریش میکردیم دیگه!!!!!!باورت نمیشه؟؟ لطف کن سابقه جاده چالوسو بخون!!!!خدارحمتش کنه.

  • 0 0

    لطفا تونل البرز را آماده نمایید چرا که تونل البرز مسیر گردن تونل کندوان را حذف می کند علاوه بر کاهش مسیر و صرفه در مصرف سوخت ایمنی در زمستان در این جاده افزایش می دهد تونل البرز تونل حیاتی می باشد این تونل را می شود از دو طرف به جاده حال حاضر متصل نمود کار خیلی خیلی دشوار نیست ولی همین تونل واقعا به ترافیک این جاده کمک می کند(تونل البرز تونل البرز را به همراه قطعه ی یک آزاد راه اماده نمایید

  • مسعود 0 0

    مفید ترین کار همین است. با بهره برداری از قطعه یک صرفه جویی چشمگیری در وقت و جان و مال مردم واقع شده و موجب رونق و شکوفایی هر چه بیشتر منطقه میکردد. در ضمن ترافیک اتوبان کرج نیز بطور موثری کاهش می یابد.

  • شهرام 0 0

    فقط وعده، و وعده، عمل بی عمل

  • مونا 0 0

    بنیاد مستضعفان در این ازاد راه با اعصاب مردم بازى کرد بابا اینکاره نیستید

  • احمد 0 0

    چه مردمى که با وعده و وعید مسئولان طى این ٢٠ سال ارزو داشتند این ازاد راه راببینندولى عمر وعده ها طولانى تر بود و رفتند وخدا با این مسئولین بى مسئول چه خواهد کرد چینی ها در جنوب کشورشان مسیر ١٠ ساعته خیلى سختتر از این ازاد راه را بصورت پى در پى تونل وپل به ٢ساعت اتوبان تبدیل کردند طى ٥ سال، این چینى هاى ازاد راه شمال کارگر ساده اند نه مهندس راهسازى

  • محمد کاظم نیمه فروش 0 0

    دوست بزرگوار آقای نورزاد شاید خیلی ها به سختی بتوانند کشور اسلواکی را به علت ابعاد کوچک این کشور در نقشه اروپا پیدا کنند و صدالبته مشخص است که امکانات این کشور هم از هر نظر نسبت به کشورمان درچه حدی است حال پیشنهاد می کنم در مسیر مابین پرشوف - پوپراد تا ژیلینا که یک مسیر شرقی غربی در شبکه ازادراهی اروپا بوده واز کوه های واقعا صعب العبور گذر می کند تردد فرمایید وبا چشمان خود ببینید که این کشور بسیار کوچک هم موفق به انجام این کار شده وما متاسفانه خیر!!!!! به نظرتان چرا انها توانستند وما نه؟! محض اطلاعتان یکی از تونلهای این مسیر از همین تونل البرز هم طولانیتر است.

  • علیرضا حشمتی 0 0

    من جواب کاظم رو دارم: ۱ - در اسلواکی افراد با تخصص برای پروژه ها انتخاب میشن نه با رابطه ۲ - در اسلواکی اگر کسی بودجه دزدی کنه یا تعهد ساخت بده و نسازه محاکمه میشه اما اینجا عده ای مقدس هستند و نمیشه بهشون گفت چی شد و چرا خوردی و کو ۳ - در اسلواکی هوش و خلاقیت بکار گرفته میشه اما اینجا به افراد خلاق و مدبر حسادت میشه و سریع خانه نشین میشن ۴ - اسلواکی پول یامفت(نفت و گاز و …) نداره و نسبت به اجرای پروژه های ضروری احساس مسولیت دارن اما اینجا کی به کیه؟ پول نفت هست که همه مدیرا هم دهن به دهن بهم گفتن که هرکی تو ایران بودجه دولتی رو نخوره سرش کلاه رفته

  • على 0 0

    مسئولین مملکت ما بیشتر به ساختن وابادى ملک خصوصى وإفراط درتجمل در خانه خودشان فکر میکنند تا کشور فکرشان در سطح انسانهاى متمدن نیست اکثرا مسئولیت گرفته اند براى پیشرفت خود خانواده و اطرافیانشان، به جرات مى توان گفت چند نفرشان باهم با اندکى از سرمایه اشان تهران شمال که هیچ …رامى سازند اگر مسئولى به فکر ابروى ایران باشد نمى گذارد کشور هاى خارجى وقتى تاریخچه امثال ازاد راه را می بینند بقیه حرفهاى ما را نیز بلف بپندارند