| کد خبر: 270746 |

پاسخ مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن به اظهارات سید نواب حسینی مدیر عامل شرکت ریلی پارسیان

مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن به مصاحبه یکی از مدیران عامل شرکت های مالک واگن واکنش نشان داد.

تین نیوز

مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن به مصاحبه یکی از مدیران عامل شرکت های مالک واگن واکنش نشان داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، عابدین هادی نژاد مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن، درباره مصاحبه حسینی منش، مدیر عامل شرکت ریلی پارسیان اظهار کرد: تعجب می کنم که ایشان با تخصص سیاسی و سابقه مدیرکل پارلمانی وزارتخانه دولت قبل، چگونه در تخصصی ترین موضوعات ریلی اظهار نظر خلاف واقع می کند.

هادی نژاد ادامه داد: آیا اینکه آقای حسینی منش احتمالا بواسطه همان سوابق سیاسی، مدت اندکی بعنوان مدیر در یک شرکت ریلی فعالیت کرده است باعث می شود بتواند در یک موضوع عمیقا تخصصی و دارای فاکتورهای متنوع اظهار نظرهای اشتباه و غیرکارشناسی کند

سهم ۶۰ درصدی شرکت های مالک واگن در سرعت بازرگانی

هادی نژاد تاکید کرد: سهم شرکت های مالک واگن در سرعت بازرگانی بیش از ۶۰ درصد است که متاسفانه گاها در مراحل مختلف به درستی و به موقع صورت نمی پذیرد و چرخه منظم بهره وری و حمل و نقل روان را دچار اختلال می کند.

وی خاطرنشان کرد: این چرخه شامل جذب بار و اخذ مجوز حمل و بارگیری و صدور بارنامه و تحویل بارنامه به ایستگاه و پیش بینی لکوموتیو و تشکیل و اعزام قطار و سیر مناسب و رسیدن به مقصد و شروع تخلیه و پاک سازی واگن و صدور بارنامه خالی و تحویل به ایستگاه و پیش بینی لکوموتیو و تشکیل و اعزام قطار و سیر مناسب و رسیدن به ایستگاه برای بارگیری مجدد است.

وی یادآور شد: به عنوان مثال اگر آماده سازی واگن باردار یا خالی در مبدا و مقصد با تاخیر از سوی نمایندگان شرکت مالک انجام شود، قطعا باعث کاهش بهره وری و کاهش سرعت بازرگانی و سیر می شود.

هادی نژاد تاکید کرد: البته موارد مشابه فراوانی در صدور بارنامه و پلمپ و فک پلمپ و رفع عیوب تعمیراتی و نصب و رفع برچسب های تعمیراتی و هماهنگی های بارگیری و تخلیه و … وجود دارد که روزانه، این فرایند و چرخه را تحت الشعاع قرار می دهد که لزوم ورود و مسئولیت پذیری شرکت ها و بهبود این وضعیت نابسامان را به شدت نمایان می کند.

مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن عنوان کرد: البته مبحث تامین لکوموتیو و تنظیم و تشکیل قطار و اعزام به موقع و سیر مناسب واگن ها که از موضوعات مرتبط با راه آهن است نیز جای بهبود دارد که روزانه در حال انجام و بهتر شدن است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 7 5

    امیدورام اینجور پاسخها بیشتر بشه تا امثال جناب حسینی منش این بازار را اینقدر آشفته نپندارند

  • ناشناس 6 6

    من نمی دونم چرا این مدیران راه آهن به جای اثبات توانمندی خودشون صرفا به کوبیدن منتقدین می پردازند؟
    آهان! دستور از بالا رسیده و این بندگان خدا به خاطر حفظ پست و ماشین و راننده و منزل سازمانی مجبورند چنین مصاحبه هایی بکنند (مثل 2 مورد نامه شرکت های لکوموتیو خصوصی که آقای رائفی پور هم به آن اشاره کرد)؟
    اوکی حله.

    • ناشناس 5 7

      واقعا نمی دونید؟
      دلیلش اینه که مدیران راه آهن در دوره میعاد صالحی چیزی در چنته ندارند و ناگزیرند دیگران را تخریب کنند. روند شاخص های عملکرد به شدت منفی است و شرکت راه آهن هم به خاطر بی کفایتی ها با زیان سنگین و بی سابقه ای مواجه شده است. تن کیلومتر و نفر کیلومتر افت سنگین داشته و طبیعی است که میعاد صالحی و زیردستانی که پست خود را می خواهند در دفاع از خود چیزی ندارند که بگویند. دور از جان اگر شما هم جای این اسطوره ها و نابغه ها بودید همین رفتار مشمئز کننده را داشتید.

  • ناشناس 5 4

    ماشاءاله آمار مصاحبه های تحمیلی در حال افزایش است!!!!