| کد خبر: 269947 |

جابه‌جایی روزانه بیش از ۳۷ هزار مسافر در راه آهن مشهد

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی از جابه جایی روزانه بیش از ۳۷ هزار مسافر از طریق راه آهن مشهد خبر داد و گفت: ۷۷ رام قطار مسافری در روز، از ۲۷ شهر ومرکز استان به صورت مستقیم تعریف شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی از جابه جایی روزانه بیش از ۳۷ هزار مسافر از طریق راه آهن مشهد خبر داد و گفت: ۷۷ رام قطار مسافری در روز، از ۲۷ شهر ومرکز استان به صورت مستقیم تعریف شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مصطفی نصیری مدیرکل راه آهن خراسان رضوی درباره تعداد قطارهای اختصاص یافته به سفرهای نوروزی در راه آهن مشهد اظهار کرد: در ایام پیک نوروز در راه آهن جمهوری اسلامی برای مقصد مشهد حدود ۷۷ رام به صورت رفت و برگشت از ۲۷ شهر و مرکز استان پیش بینی شده است که این رفم قبل از ایان اوج سفرهای نوروزی ۷۲ رام بود.

نصیری ادامه داد: روزانه بیش از ۳۷ هزار نفر به صورت رفت و برگشت در این مسیر جابه جا می شوند.

وی یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد قطارهای برون شهری شرکت راه آهن به مسیرهای منتهی به مشهد اختصاص داده شده است.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه حداکثر ظرفیت را برای ایام پیک پیش بینی کردیم و اکنون نیز در حال استفاده از حداکثر ظرفیت هستیم، تا انتهای پیک نیز با همین حداکثر ظرفیت خدمت رسانی می کنیم و قطارها را کاهش نخواهیم داد. طول قطارها یعنی تعداد واگن ها تکمیل شده، ضریب اشغال بسیار بالا است و قطارها معمولا با ظرفیت کامل سیر می کنند.

نصیری با بیان اینکه تاکنون قطارها طبق برنامه اعزام شده و تأخیر از مبدأ تقریبا صفر بوده است، عنوان کرد: همه قطارها غیر از یک یا دو مورد که به دلیل مسایل فنی ۲۰ دقیقه تأخیر داشتند، مطابق برنامه اعزام شده اند؛ بنابراین از مسافرانی که قصد سفر دارند درخواست می کنم به علت ترافیک در ورودی میدان راه آهن و خیابان های منتهی، به موقع به قطار برسند.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه مشخصات درج شده روی بلیت با کارت شناسایی معتبر مسافران کنترل می شود، مسافران حتما کارت شناسایی معتبر و بلیت همنام همراه داشته باشند تا بتوانیم خدمات مناسبی ارائه دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.