| کد خبر: 141020 |

طرحی و اجرای نرم افزار شناسایی راه های دسترسی به خطوط ریلی راه آهن شمالشرق (۱)

اولین نسخه نرم افزار کاربردی شناسایی راه های دسترسی به خطوط ریلی در راه آهن شمالشرق (۱) طراحی ومورد بهره برداری قرار گرفت.

تین نیوز

اولین نسخه نرم افزار کاربردی شناسایی راه های دسترسی به خطوط ریلی در راه آهن شمالشرق (۱) طراحی ومورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت : بمنظور یافتن سریع و آسان جاده های منتهی به خطوط ریلی وایستگاه های راه آهن ، اولین نسخه نرم افزار کاربردی توسط کارشناسان راه آهن شمالشرق (۱) طراحی وآماده بکار شد.

وی افزود : بخش قابل توجهی از خطوط ریلی وایستگاه های تابعه ، در مناطق صعب العبور و فاقد علائم راهنما واقع هستند ، از این رو برای تسهیل دسترسی به آنها ، برای اولین بار نقشه این مسیرها با استفاده از نرم افزار کاربردی تهیه شده است.

زادخور اظهار داشت: این نرم افزار یک اپلیکیشن قابل نصب در گوشی همراه است و از جمله مزیتها و امکانات آن عدم نیاز به اینترنت یا خط تلفن همراه ، در دسترس بودن در هر لحظه از شبانه روز، نمایش نقشه با سه فرمت ماهواره ای، گوگل مپ و عوارض طبیعی برای کنترل با محیط اطراف ،نمایش لحظه به لحظه موقعیت کاربر، هشدار صوتی به هنگام نزدیک شدن به نقاط ثبت شده ،پیغام متنی و نمایش مشخصات ضروری ایستگاه ها است.

وی خاطر نشان کرد: این نرم افزار حاوی اطلاعات جاده های دسترسی ثبت نشده ایستگاه ها است که امکان محدودیت با توجه به نوع نیاز کاربر، سادگی در استفاده و به روز بودن اطلاعات مورد نیاز را ایجاد می کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.