| کد خبر: 169699 |

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو عنوان کرد:

◄ کارت‌بلیت مترو برای خبرنگاران صادر شد

سامانه ثبت‌نام مجدد از خبرنگاران در خصوص ثبت‌نام برای دریافت کارت بلیت خبرنگاران از امروز فعال شد و تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری باز خواهد بود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از آماده بودن 400 کارت بلیت ویژه خبرنگاران برای تحویل به اصحاب رسانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، فرنوش نوبخت با اشاره به این نکته که مسئولیت صدور کارت بلیت خبرنگاران بر عهده شرکت بهره‌برداری قرار داده شده است، گفت: طرح کارت بلیت خبرنگاری به مرحله اجرا رسیده و صدور کارت بلیت‌ها نیز در حال انجام است.

تعداد کارت بلیت‌ها متغیر است و شرکت بهره‌برداری مترو بر اساس لیست اسامی که از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به این مرکز ارسال می‌شود اقدام به صدور کارت می‌کند.

تعداد 400 کارت به رویت رسیده و بنا بر اطلاع تا به امروز محدودیتی برای آن در نظر گرفته نشده است. فرمت زیبایی برای کارت بلیت خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر این که شرکت بهره‌برداری مترو تهران تنها مجری صدور کارت بلیت خبرنگاری است، افزود: ما متولی صدور کارت بلیت هستیم و سفارش این کار نیز از طریق شرکت بهره‌برداری مترو تهران در حال انجام است.

نوبخت به اعتبار 350 هزار تومانی کارت بلیت خبرنگاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دوستان رسانه‌ای نگران شارژ کارت بلیت خود نباشند. این کارت طی دو مرحله برای دارندگان آن شارژ خواهد شد. از امروز، خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سامانه ارائه شده مدارک خود را برای دریافت کارت بلیت خبرنگاری ارسال کنند. زمان اشاره شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، اسامی خبرنگارانی که در دوره نخست ثبت نام کردند برای دریافت کارت بلیت خبرنگاری به شرکت مترو ارسال شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.