| کد خبر: 270737 |

خدمات‌رسانی ویژه متروی تهران در روز عید فطر

​مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از ارائه خدمات ویژه در خطوط هفت‌گانه مترو تهران و حومه در روز عید سعید فطر خبر داد.

تین نیوز

​مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از ارائه خدمات ویژه در خطوط هفت‌گانه مترو تهران و حومه در روز عید سعید فطر خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند با بیان اینکه به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو افزایش می‌یابد، گفت: خدمات‌رسانی در خطوط درون‌شهری از ساعت 4 صبح و در خطوط اقماری، از جمله فرودگاه مهرآباد، خط پرند و خط پنج از ساعت 5:30 آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در این روز تعداد حرکت قطارها در مقایسه با برنامه عادی در روزهای تعطیل افزایش می‌یابد و سرویس‌دهی در خطوط 1، 2، 3، 4، 6 و 7 (درون‌شهری) با حداقل هدوی پیک روزهای عادی انجام خواهد شد.

زند گفت: خدمات رایگان از ساعت ۴ صبح تا زمان اقامه نماز در تمام ایستگاه های خطوط درون شهری و بعد از پایان نماز فقط در ایستگاه‌های هدف که در مسیر بازگشت نمازگزاران از مصلی قرار دارند، ارائه خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پایان خاطرنشان کرد: تردد مسافران در همه ایستگاه‌های مترو تهران به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و در صورت ازدحام جمعیت، قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.