| کد خبر: 149188 |

بازدید دکتر شرفبافی از نمایشگاه گردشگری تاپ‌ریزا

دکتر فرزانه شرفبافی که در هفته اول مهرماه سال جاری به منظور تحویل گرفتن دو فروند هواپیمای ATR به فرانسه سفر کرده بود از نمایشگاه گردشگری تاپ‌ریزا بازدید نمود.

تین نیوز

دکتر فرزانه شرفبافی که در هفته اول مهرماه سال جاری به منظور تحویل گرفتن دو فروند هواپیمای ATR به فرانسه سفر کرده بود از نمایشگاه گردشگری تاپ‌ریزا بازدید نمود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی "هما" دکتر شرفبافی درحاشیه این سفراز نمایشگاه بین‌المللی تخصصی بازار گردشگری فرانسه که به نام آی.اف.تی.ام-تاپ ریزا(TOP RESA  )بازدید نمود و با اسماعیلی نماینده سازمان ایرانگردی وجهانگردی دراین نمایشگاه و تعدادی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ایرانی دیدار وگفتگو نمود.

در این دیدار نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی خواستار حضور ومشارکت هما در نمایشگاه های بین المللی گردشگری اروپایی شدند و پیشنهاد دادند برای تسهیل سفر گردشگران اروپایی به ایران هما پروازهایی را در مسیر پاریس – شیراز –تهران برقرار نمایدکه دکتر شرفبافی تاکیدنمود این موضوع در دستورکار هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما قرار خواهد گرفت وبررسی های لازم دراین خصوص صورت می گیرد.

در این نمایشگاه که درهفته اول مهر ماه برپا شد ۱۲ آژانس مسافرتی به نمایندگی از ایران حضور داشتند.

شایان ذکر است نمایشگاه گردشگری فرانسه یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های متخصصان  بازار گردشگری است که درآن بیش از 330 موسسه و شرکت دست اندر کار صنعت گردشگری معتبر خارجی  شامل آژانس های مسافربری، ادارات گردشگری، تورهای مسافرتی، شرکت های هواپیمایی، شبکه زنجیره ای هتل ها و کرایه خودرو، خدمات خود را از  طریق بیش از 1300شرکت  معرفی می کنند.این نمایشگاه به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاهی پورت ورسایلز پاریس برگزار می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.