| کد خبر: 265081 |

۳ کیلومتر از کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت

طول کلی قطعه یک کمربندی غربی زاهدان از میدان راه و شهرسازی تا تقاطع غیر همسطح ۱۴ کیلومتر است که به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات رانندگی در این مسیر در دو سال گذشته ۸ کیلومتر بزرگراه احداث و زیر بار ترافیک رفته است.

تین نیوز

حدود ۳ کیلومتر باند دوم در محدوده کمربندی غربی زاهدان امروز شنبه با هدف رشد ترانزیت و تجارت و افزایش ایمنی کاربران جاده ای با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، عضو کمیسیون عمران مجلس، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش تین نیوز از راه و شهرسازی،  عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: طول کلی قطعه یک کمربندی غربی زاهدان از میدان راه و شهرسازی تا تقاطع غیر همسطح ۱۴ کیلومتر است که به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات رانندگی در این مسیر در دو سال گذشته ۸ کیلومتر بزرگراه احداث و زیر بار ترافیک رفته است.

اکبری ادامه داد: برای ساخت حدود سه کیلومتر بزرگراه به همراه پل دوم تامین اجتماعی در این مسیر ۹۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی این اداره کل هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اداره کل با توجه به جایگاه مهم راه های ارتباطی زاهدان و همچنین ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش بار تصادفات در نظر دارد در صورت تخصیص منابع مالی بقیه این مسیر را در کمترین زمان به اتمام برساند.

اکبری خاطر نشان کرد: همچنین این اداره کل در چهار سال اخیر با اجرای طرح های عمده در حوزه معاونت مهندسی و ساخت تلاش کرده راه های این استان را از شرایط عقب مانده خارج کنند و توسعه ای درخور منطقه به راه های آن دهند که نتیجه این اقدامات ساخت و زیر بار ترافیک بردن بیش از ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.