| کد خبر: 259328 |

پاسخ هواپیمایی آتا به گزارش کاهش سطح رضایت مندی مسافران از پروازها

شرکت هواپیمایی آتا که به دلیل نقض مجدد آیین نامه حقوق مسافر از سازمان هواپیمایی تذکر کتبی دریافت کرده با ارسال جوابیه به گزارش کاهش سطح رضایت مندی مسافران از پروازهای هواپیمایی آتا پاسخ داد.

تین نیوز

درحالی که رییس سازمان هواپیمایی کشوری روز گذشته بر الزامی بودن اجرای قانون حقوق مسافر در پروازها از برخورد قهری و مکتوب با شرکت هواپیمایی آتا در پی نارضایتی مسافران پرواز تهران- استانبول تاکید کرده است، شرکت هواپیمایی آتا که به دلیل نقض مجدد آیین نامه حقوق مسافر از سازمان هواپیمایی تذکر کتبی دریافت کرده با ارسال جوابیه به خبرگزاری ایرنا که در منافات کامل با شرح واقعه از سوی مسافران و متولی صنعت هواپیمایی است به گزارش کاهش سطح رضایت مندی مسافران از پروازهای هواپیمایی آتا پاسخ داده است.

به گزارش تین نیوز، خبرگزاری ایرنا در گزارش اخیر خود با عنوان «دردسر جدید هواپیمایی آتا برای مسافران استانبول» خبر داد که چند نفر از مسافران پرواز استانبول- تهران هواپیمایی آتا از شب گذشته در فرودگاه استانبول سرگردان بودند، پس از رسیدن به فرودگاه امام (ره) با کمک اورژانس فرودگاهی بهبود یافتند و توانستند از هواپیما خارج شوند.

 

هواپیمایی آتا در واکنش به این خبر جوابیه ای برای ایرنا ارسال کرده و نوشته است:

خبرگزاری ایرنا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ گزارشی را با مضمون "کاهش سطح رضایتمندی مسافران " منتشر کرد در حالی که این ادعا باید به استناد گزارش مقام و مرجع صالح یعنی سازمان هواپیمایی کشوری انجام شود و اظهار نظر سایرین صرفا می تواند جنبه تحلیل شخصی و احساسی داشته باشد.

در گزارش فوق به عدم رعایت حق و حقوق مسافران اشاره شده در حالی که هواپیمایی آتا بر اساس منشور حقوق مسافران همواره به مطالبات قانونی مسافران در تمامی پروازها اعم از پروازهای تاخیر دار و باطل شده احترام گذاشته و در شبکه ها و صفحه رسمی این هواپیمایی، پل های ارتباطی مسافران با واحد امور مشتریان جهت احقاق حقوق قانونی، بارها اطلاع رسانی گردیده است.

در خصوص ادعای عدم پذیرایی از مسافران محترم نیزتصاویر ضبط شده از دوربین های فرودگاه های استانبول و امام خمینی(ره) با حضور مسئولین محترم فرودگاه و سازمان هواپیمایی مورد بازبینی قرار گرفته و بر این اساس موضوع عدم پذیرایی و پاسخگو نبودن هواپیمایی آتا طبق اسناد موجود تکذیب می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.