| کد خبر: 270863 |

افزایش پروازهای فوق‌ العاده مشهد برای بازگرداندن مسافران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به افزایش حجم پروازهای داخلی در عید فطر ۳۳۷ مجوز پرواز فوق العاده صادر شده است.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به افزایش حجم پروازهای داخلی در عید فطر ۳۳۷ مجوز پرواز فوق العاده صادر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به افزایش حجم پروازهای داخلی در تعطیلات عید فطر ۳۳۷ مجوز پرواز فوق العاده صادر شده و ارائه مجوز پروازها تا شنبه ادامه دارد.

 جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به پیشبینیهای سازمان هواپیمایی کشوری از حجم بالای تقاضای سفرهای هوایی در ایام عید سعید فطر (بازهی زمانی سهشنبه ۲۱ تا شنبه ۲۵ فروردین) و به منظور راحتی مسافران تعداد سه هزار و ۶۰۷ مجوز پرواز برنامه ای صادر شده  است.

به گفته وی در این بازه برای شرکتهای هواپیمایی، همچنین تعداد ۳۳۷ مجوز پروازهای فوقالعاده نیز به این تعداد پروازها افزوده شد که مجموعا ۳ هزار و ۹۴۴ مجوز اعم از برنامهای و فوقالعاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شدهاست.

 یازرلو اظهار کرد: از مجموع سه هزار و ۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده است.

 یازرلو  با بیان اینکه با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی در مسیر مشهد مقدس و حضور مسافرانی که در ایام تعطیلات عید سعید فطر در این شهر حضور دارند تاکید کرد: برای پاسخدهی به این تقاضا امروز جمعه ۲۴ فروردین سازمان هواپیمایی کشوری برای چهار شرکت هواپیمایی مجوزهای فوقالعادهای صادر کرد تا با چهار فروند هواپیما (یک فروند پهنپیکر و سه هواپیمای بدنه متوسط) مسافران این مسیر جابهجا شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.