| کد خبر: 168572 |

◄ اعتراض انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی به ایرلاین‌ها

کاهش زمان ارائه گزارش‌های فروش از عرف 15 روز به پنج روز، کاهش کمیسیون دفاتر از 9درصد به 3درصد و تقاضای ارائه ضمانت‌نامه‌های با ارقام بالا و غیرمعمول موجب اعتراض انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی شده است.

تین نیوز

تغییر رویه ایرلاین‌ها در قبال آژانس‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات فروش، موجب اعتراض انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی شده است.

به گزارش تین‌نیوز، اخیرا انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در نامه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است، شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی رویه‌ای را در قبال شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان عاملین فروش بلیت اتخاذ کرده است که موجب اعتراض دفاتر شده است.

در این نامه آمده است؛ اکثر دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی به این موضوع معترض و خواهان جلوگیری و پیگیری این اقدامات از سوی ایرلاین‌ها هستند.

یکی از مواردی که موجب اعتراض دفاتر  خدمات مسافرتی هوایی شده است بحث کاهش زمان ارائه گزارش‌های فروش از عرف 15 روز به 5 روز است.

کاهش کمیسیون دفاتر از 9درصد به 3درصد و تقاضای ارائه ضمانت‌نامه‌های با ارقام بالا و غیرمعمول موارد دیگری هستند که موجب اعتراض دفاتر خدمات مسافرتی هوایی شده است.

انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی در انتها تاکید کرده است این اقدامات موجب شده که دفاتر علاوه بر ضرر زیان مالی دچار مشکلات عدیده‌ای دیگری شوند از همین رو لازم است سازمان هواپیمایی کشوری در راستای رفع این مشکلات راه‌حلی را اتخاذ کند.

photo_2018-06-24_10-05-16 (2)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • x733 2 0

    چرا همه چیز را دولتی میبینیم؟
    دو تا شرکتِ خصوصی (آژانس و ایرلاین) قراردادی داشته اند که حالا تغییراتی داشته که اتفاقا در راستای سیاسیتهای جهانی فروش بلیت مستقیم ایکائو هم هست حالا شکایت در رسانه ها و جوسازی و شکایت به کشوری چه مشکلی را میتونه حل کنه؟؟