| کد خبر: 143491 |

کارگروهی با عنوان"هیات ممیزه ارزیابی و انتخاب پزشکان معاین" در معاونت استاندارد پرواز تشکیل شد

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل کارگروه"هیات ممیزه ارزیابی و انتخاب پزشکان معاین" در معاونت استاندارد پرواز خبر داد.

تین نیوز
معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل کارگروه"هیات ممیزه ارزیابی و انتخاب پزشکان معاین" در معاونت استاندارد پرواز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمدجواد تقوایی گفت: با عنایت به اجرایی شدن مقررات جدید سازمان هواپیمایی کشوری در حوزه گواهینامه های خدمه پروازی(Aircrew regulation) و همچنین part- MED به عنوان زیر بخش مربوط به امور پزشکی این مقررات، سازمان به منظور افزایش تعداد پزشکان معاین(AME) با هدف تسهیل و تسریع فرآیند اجرایی معاینات پزشکی اقدام به پذیرش درخواستهای متقاضیان مربوطه کرد.

وی افزود: 40 نفر پزشک متقاضی، درخواستهای خود را به دفتر گواهینامه های پرسنلی ارایه کردند.

در همین رابطه و به منظور ارزیابی و انتخاب پزشکان معاین، کارگروهی با عنوان"هیات ممیزه ارزیابی و انتخاب پزشکان معاین" در معاونت استاندارد پرواز تشکیل شد که در این هیات تعدادی از پزشکان سازمان و سایر پزشکان شاغل و همچنین نمایندگانی از سایر بخشهای مرتبط در این هیات حضور دارند.

وی افزود: اولین جلسه این هیات ممیزه در روز چهارشنبه مورخه96/5/25 تشکیل شد که در این جلسه استراتژی و آیین نامه داخلی مورد بحث قرار گرفت و درخواستهای متقاضیان بر اساس مقررات مندرج در PART-MEDبررسی شد.

تقوایی تصریح کرد: در بررسی انجام شده23 نفر از بین متقاضیان، حایز شرایط تشخیص داده شدند و مقرر شد دوره های آموزشی لازم برای سایر متقاضیان از سوی دفتر گواهینامه ها برگزار شود.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری آماده دریافت تقاضانامه سایر متقاضیان به عنوان پزشک معاین است

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.