| کد خبر: 171852 |

لکه‌گیری راه‌های شهرستان نیر با بکارگیری ۶۸۰ تن آسفالت گرم

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر از بکارگیری ۶۸۰تن آسفالت گرم برای لکه گیری راههای اصلی ،فرعی وروستایی این شهرستان در ۴ماهه سالجاری خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیر از به‌کارگیری ۶۸۰تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در ۴ماهه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، مهدی نجف‌ قلی‌زاده بابیان اینکه این میزان آسفالت در حجم ۵هزار مترمربع و با هزینه بالغ‌بر ۱۳۶میلیون تومان انجام‌شده است، افزود: به‌زودی عملیات روکش آسفالت نیر– سراب به طول ۴کیلومتر بااعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان اجرائی خواهد شد.

وی بابیان اینکه در همین مدت از ۱۲ مورد تجاوز به حریم راه به‌طور قاطعانه جلوگیری شده است، گفت: با توجه به تأکیدات مکرر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مبنی بر حفظ حریم راه که از مطالبات اصلی مردم و خط قرمز راهداری هست که در همین راستا ۴۲کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان نیر تسطیح و آزادسازی گردیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیر از اجرای ۱۵۰ شاخه گاردریل، لای روبی، زهکشی و دراواسیون ۲۹دستگاه پل، بتن‌ریزی شانه‌ها، شن‌ریزی ۱۳هزار مترمکعب از راه‌های شنی، تسطیح و تیغ اندازی ۱۴هزار مترمکعب راه‌های شنی و همچنین ۶ هزار و ۳۰۰مترمکعب خاک‌برداری و ریزش برداری‌ها جهت اصلاح پیچ در جاده‌ها خبر داد و تصریح کرد: همچنین در این زمینه بیش از ۳۱هزار متر درزگیری، برف‌روبی و نمک‌پاشی ۹۰۰کیلومتر از راه‌های اصلی فرعی و روستایی با ۲۰۰تن نمک، نصب یک‌هزار و ۲۰۰ عدد بازتاب ایمنی و شستشوی بیش از ۹ هزار عدد علائم راهنمایی نیز جهت ایمنی راه‌ها انجام‌شده است.

نجف‌قلیزاده در تشریح اقدامات ۴ ماهه اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیر از آشکارسازی ۱۰نقطه حادثه‌خیز با سرعت‌گیرهای مجازی در جهت ایمن‌سازی محورها خبر داد و گفت: ایمن‌سازی ۶۶۵مورد تیرهای برق موجود در حاشیه راه‌ها با دپوی خاکی نیز از دیگر اقدامات راهداران سخت‌کوش شهرستان نیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیر افزود: نیروهای زحمت‌کش راهداری جهت خدمات‌رسانی به مردم شبانه‌روزی آماده انجام‌وظیفه می‌باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.