| کد خبر: 162244 |

◄ متوسط عمر ناوگان باری خراسان جنوبی به 12.3 سال رسید

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی به عمر متوسط ناوگان باری در کشور اشاره کرد و گفت: عمر متوسط ناوگان باری استان از وضعیت خوبی برخوردار بود و معادل ۱۲.۳۷ سال است.

تین نیوز

رئیس اداره کالا اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی  به عمر متوسط ناوگان باری در کشور اشاره کرد و گفت:  عمر متوسط ناوگان باری استان از وضعیت خوبی برخوردار بود و معادل  ۱۲.۳۷  سال است.

به گزارش تین‌نیوز، هادی حیدری ادامه داد: در 11 ماهه سال جاری جابه‌جایی کالا در خراسان جنوبی ۱۵ درصد  رشد داشته است.

حیدری در ادامه گفت: عمر متوسط ناوگان باری حمل‌ونقل در کل کشور 17.4 سال است درحالی‌که  این رقم برای استان ا 12.7 سال است .

او همچنین به عمر متوسط وانت‌بارها اشاره کرد: عمر متوسط ناوگان وانت‌بار در استان خراسان جنوبی  86 .6 است درحالی‌که این رقم برای کل کشور 8.02 است.

وی گفت: معیارهایی که موردبررسی قرارگرفته است مواردی سیستم کنترل بارنامه، تناژ جابجا شده  بوده است. که در  بهمن نسبت به مدت سال 95  پانزده درصد افزایش داشته است و جابه‌جایی از طریق  کامیون نیز نسبت به مشابه سال قبل رشد 13 درصدی داشته است.

حیدری تصریح کرد: بیش از 4 میلیون و 244 هزار تن کالا به‌وسیله  284 هزار سفر کامیونی در استان خراسان جنوبی منتقل‌شده است.

به گزارش ایسنا، او درباره نوع کالاهای جابه‌جاشده گفت: عمده کالاهای جابجا شده به ترتیب، سیمان کیسه‌ای، زغال‌سنگ، سنگ سنگ‌بری، انواع کاشی، خاک معدنی، بنتوشیت، سیمان فله‌ای، خاک نسوز و مصالح ساختمانی بوده است.

حیدری ادامه داد: در استان خراسان جنوبی 8453 نفر راننده به‌وسیله  4578 ناوگان باری سنگین و سبک  مشغول جابه‌جایی کالا هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.