| کد خبر: 161556 |

دقایقی پیش از طریق ویدئو کنفرانس انجام گرفت

◄ افتتاح 25 پاسگاه پلیس‌راه در 16 استان کشور

ساختمان‌های جدید پاسگاه‌های پلیس‌راه باهدف ایجاد تحولی جدید در سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین به‌منظور رضایتمندی بیشتر مردم از مسائل و مشکلات جاده‌ای احداث می‌شود

تین نیوز

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی مراسم افتتاحیه هم‌زمان 25 پاسگاه پلیس پیش‌ساخته در 16 استان کشور از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.احداث و بهسازی این تعداد پاسگاه در راستای اجرای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای احداث و نگه‌داری ساختمان‌های پلیس‌راه است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز ظهر امروز دوشنبه 30 بهمن‌ماه و با حضور اصحاب رسانه مراسم افتتاحیه هم‌زمان 25 پاسگاه پلیس پیش‌ساخته در 16 استان کشور از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

این مراسم با حضور داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و برخی از مسئولان ارشد راهور نیروی انتظامی و مقامات استانی در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد.

پیش‌ازاین مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ساخت ۵۰ پاسگاه پیش‌ساخته پلیس‌راه تا پایان سال جاری در سراسر کشور خبر داده بود.

طالبی گفته بود: احداث و به‌سازی این تعداد پاسگاه در راستای اجرای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای احداث و نگه‌داری ساختمان‌های پلیس‌راه است.

ساختمان‌های جدید پاسگاه‌های پلیس‌راه باهدف ایجاد تحولی جدید در سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین به‌منظور رضایتمندی بیشتر مردم از مسائل و مشکلات جاده‌ای احداث می‌شود.

طرح ایجاد ساختمان‌های جدید پاسگاه‌های پلیس‌راه در استان‌های مختلف  از مدت ا پیش مطرح بود و پس از یک نتیجه‌گیری کلی در تمامی نقاط کشور مورد بهره‌برداری قرارمی گیرد.

کار احداث و نگه‌داری ساختمان قرارگاه و ساختمان‌های پلیس‌راه‌ها، نگهداری و تجهیز آن‌ها مطابق قانون بر عهده ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل استان‌ها است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.