| کد خبر: 161240 |

◄ بازدید کشاورزیان از دانشکده سازمان راهداری

معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در دانشکده شهید تفویضی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و یکی از جلسات آموزشی در حال برگزاری، آموزش را رکن مهم توسعه پایدار کشور خواند.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور در دانشکده شهید تفویضی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و یکی از جلسات آموزشی در حال برگزاری، آموزش را رکن مهم توسعه پایدار کشور خواند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داود کشاورزیان در بازدید از این دانشکده به نقش و اهمیت آموزش حین خدمت کارکنان بخش راهداری و فعالان در حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد و گفت: آموزش به‌صورت کاملاً علمی، کاربردی و جدی در این دانشکده می‌تواند راهکار مهمی برای دست‌یابی به دانش روز شاغلان دانست.

وی  همچنین از بخش‌های مختلف آموزشی، کارگاهی و رفاهی این دانشکده بازدید و رفاه و آسایش حال افرادی که جهت دوره‌های آموزشی در این مرکز حاضر می‌شوند را خاطرنشان کرد.

وی با ابراز خرسندی از فعال شدن این دانشکده پس از چند سال توقف فعالیت، با توجه به سابقه بیش از نیم‌قرن از تأسیس آن، ظرفیت این مجموعه را بسیار مناسب یادکرد که برای افزایش بهره‌وری، نشاط و کارایی کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و نهایتاً ارتقاء‌ خدمات بخش و دست‌یابی به اهداف سازمان می‌تواند اثربخش باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و رئیس دانشکده شهید تفویضی در این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.