| کد خبر: 153675 |

راهداران خراسان شمالی کاربرد سامانه cmmsرا فرا گرفتند

راهداران خراسان شمالی کاربرد سامانه cmmsرا فرا گرفتند.

تین نیوز

راهداران خراسان شمالی کاربرد سامانه cmmsرا فرا گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: راهداران این استان با شرکت در یک دوره آموزشی، کاربرد سامانه cmms را فرا گرفتند.

به گزارش پانا خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: سامانه سی.ام.ام.اس  سیستم مدیریت کامپیوتری تعمیرات و اطلاعات ماشین آلات راهداری است که 25 نفر از عوامل راهداری در دوره آموزشی مزبور با کاربرد آن آشنا شدند.

وی با بیان اینکه راهداری استان به عنوان بزرگترین بانک ماشین آلات تخصصی راهداری در استان است گفت: در این دوره آموزشی تلاش شد مدیریت هوشمند و مکانیزه کردن سیستم تعمیرات و نگهداری استان محقق شود.

بدیعی مقدم افزود: هدف از تشکیل این نشست آموزشی، فرا دادن استفاده از نمودارهای تحلیلی در فیلتراسیون اطلاعات و دسته بندی اطلاعات و ایجاد اتوماسیون اداری تعمیرات جهت مدیریت نگهداری و پایش تعمیرات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: با استفاده از این سامانه می توان عوامل موثر در عملکرد ماشین آلات را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، با ارتباط این سامانه با سامانه های مدیریتی مانند جی. پی. اس امکان مدیریت هوشمند ناوگان و کاربران آنها آسان تر خواهد شد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل  نقل جاده ای خراسان شمالی، اکنون 41 دستگاه ناوگان سبک، 106 دستگاه ناوگان نیمه سنگین و 98 دستگاه ناوگان سنگین در راهداری این استان به کار گرفته می شود.

در این نشست آموزشی از یکی از پیمانکاران عرصه تعمیرات و نگهداری ماشین آلات تقدیر شد.

 

 

منبع: پانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.