| کد خبر: 152053 |

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

عملیات اجرای 680 کیلومتر خط کشی ترافیکی در سطح راه های مازندران

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات 680 کیلومتر خط کشی در سطح محورهای ارتباطی استان با اعتباری حدود 12 میلیارد ریال در طول 6ماه اخیر خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره  ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات 680 کیلومتر خط کشی در سطح محورهای ارتباطی استان با اعتباری حدود 12 میلیارد ریال در طول 6ماه اخیر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، اسمعیل فولادی ضمن اعلام این مطلب افزود : این اداره به منظور افزایش ایمنی محور ، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

وی خاطر نشان ساخت: عملیات خط کشی سرد ترافیکی در سطح محورهای اصلی و فرعی پرتردد بطول 680 کیلومتر و با هدف تامین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد اجرا در آمد.

فولادی در خصوص محورهایی که عملیات خط کشی در آنها صورت پذیرفت عنوان نمود : محورهای هراز ، سوادکوه ، کندوان ، نور _ چمستان _ آمل ، ساری _ خزر آباد ، بابل _ آمل از جمله محورهایی بوده که عملیات خط کشی در آنها انجام پذیرفت.

گفتنی است مازندران دارای 10310 کیلومتر راه ارتباطی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.