| کد خبر: 150400 |

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس و اتاق بازرگانی شیراز

طی مراسمی ویژه تفاهم نامه همکاری میان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و اتاق بازرگانی شیراز با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس, رییس اتاق بازرگانی شیراز و دست اندر کاران حوزه حمل و نقل و تجارت کلان شهر شیراز امضاء شد.

تین نیوز

 طی مراسمی ویژه تفاهم نامه همکاری میان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و اتاق بازرگانی شیراز با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس,  رییس اتاق بازرگانی شیراز و دست اندر کاران حوزه حمل و نقل و تجارت کلان شهر شیراز امضاء شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در این آیین دو طرف با اشاره به اهمیت و جایگاه حمل و نقل جاده ای بعنوان شریان اصلی و  مهم در امر تجارت با رویکرد جا به جایی ایمن و بموقع (به روز) کالاها و نیز لزوم بهره مندی هرچه مطلوب فعالان و دست اندرکاران تجارت و بازرگانی از ظرفیت و توانمندی های حمل و نقل جاده ای ،  امضای این تفاهم نامه را گامی موثر در "تحقق اهداف توسعه پایدار " و "مفاهیم واقعی اقتصاد مقاومتی" در استان فارس اعلام داشته برضرورت شناسایی نقاط ضعف در هر دو حوزه و تلاش در راستای رفع مشکلات مهم و اساسی و ارتقاء سطح هماهنگی و همکاری ها تاکید کردند.

مهندس علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن اشاره به لزوم توجه در امر ارتقای شیوه های موجود (سنتی) حمل و نقل جاده ای به دستورالعمل های روز گفت: صنعت حمل و نقل کالا و شاخص های قیمت گذاری و ابعاد مختلف بهره مندی از  خدمات این حوزه تاثیرگذار در رشد اقتصادی جامعه نیازمند رویکردی جدی در این زمینه است.

وی ادامه داد طی سالیان گذشته  ارکان تصمیم ساز و تاثیر گذار کشور همواره بر اهمیت تولیدات داخلی و نیز افزایش مصرف کالاهای داخلی تاکید دارند, حال آنکه حمل و نقل جاده ای می تواند نقش مهمی در کاهش قیمت تمام شده کالاها داشته باشد لذا مهمترین معیار مورد بحث فعلی قیمت تمام شده است که عمدتا سبب کاهش استقبال از خرید کالای داخلی می گردد.

سیاهپور تصریح کرد : این تفاهمنامه شروع جدی همکاری میان حمل و نقل جاده ای و اتاق بازرگانی است که در آینده ادامه می یابد و هدف نهایی آن اصلاح الگوهای سنتی حمل و نقل جاده ای و توسعه تجارت و بازرگانی و افزایش میزان سطح اشتعال زایی در استان می باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.