| کد خبر: 145792 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

رشد ۱۴ درصدی صدور بارنامه در استان زنجان طی پنج ماه نخست امسال

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: صدور بارنامه در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان، ۱۴ درصد رشد داشته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: صدور بارنامه در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان، ۱۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان با اشاره به رشد ۱۶ درصدی تناژ حمل شده در پنج‌ماهه نخست امسال گفت: امسال ۲ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۹۹۳ تن کالا توسط ناوگان باری استان جابجا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برخورد قانونی با رانندگان فاقد بارنامه و بارنامه‌های نامعتبر خبر داد و افزود: رانندگان فاقد بارنامه علاوه بر اعمال قانون توسط پلیس‌راه به کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای ارجاع داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: با همکاری پلیس‌راه استان و با برقراری گشت کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس جاده‌ای در بخش حمل و نقل کالا اسناد حمل شامل بارنامه، کارت هوشمند راننده و کامیون توسط تیم‌های نظارتی و گشت‌های سیار در محورهای مواصلاتی استان به صورت مستمر کنترل می‌شود.

دست‌نشان با بیان اینکه شرکت‌های حمل و نقل موظف به بررسی کارت هوشمند رانندگان و کامیون و رعایت تمام قوانین و ضوابط مرتبط هستند، گفت: تنها زمانی که کارت هوشمند رانندگان و کامیون مورد تأیید قرار گرفت شرکت‌های حمل و نقل موظف به صدور بارنامه هستند و در غیر این صورت صادر کردن بارنامه نوعی تخلف از سوی شرکت محسوب شده و به کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل ارجاع داده می‌شوند.

​وی یادآور شد: ۶۷ شرکت حمل و نقل کالا در استان با به کارگیری چهار هزار و ۸۹۱ دستگاه ناوگان باری فعالی هستند و خاک معدنی، انواع سیمان، میلگرد و سنگ‌آهن، گندم، سیلیس و شمش آهن عمده بارهایی است که در پنج ماه نخست سال جاری از طریق ناوگان جاده‌ای استان جابجا شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.