| کد خبر: 139902 |

250 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف تقویت زیرساخت جاده ای فراهان شد

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فراهان گفت: 250 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در سال جاری صرف تقویت زیر ساخت های راهداری و جاده ای این شهرستان شد.

تین نیوز

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فراهان گفت: 250 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در سال جاری صرف تقویت زیر ساخت های راهداری و جاده ای این شهرستان شد.

به گزارش ایرنا، امید عصار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار در راستای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور فرمهین - تفرش به طول پنج کیلومتر با اعتبار 160میلیارد ریال، لکه گیری و روکش آسفالت فرمهین - خنجین به طول چهار کیلومتر با اعتبار 770 میلیون ریال، روکش آسفالت و شانه سازی محور فرمهین - تبرته و فرمهین - خنجین به طول 21 و نیم کیلومتر صرف شده است.

وی اظهار کرد: خط کشی محورهای فرمهین - خنجین، فرمهین - اراک به طول 20 کیلومتر با اعتبار پنج میلیارد ریال و نصب حفظ ایمنی پل های روستاهای ایر و گازران به طول 90 متر بخش دیگری از اقدامات انجام شده امسال در حوزه معاونت راهداری در فراهان است.

عصار تصریح کرد: نقاط حادثه خیز شهرستان در پیج خلت آباد، جلال آباد و پیچ های درویشان که پلیس اعلام خطر در خصوص آن ها کرده بود نیز امسال با نصب تابلو و علائم نظیر بال کبوتری، چراغ چشمک زن، و خط کشی با رنگ زرد ترافیکی آشکار سازی شده است.

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فراهان اظهار کرد: ایمن سازی و نصب علائم هشدار در محور فرمهین - خنجین به طول 33 کیلومتر با اعتبار 50 هزار میلیارد ریال، تعمیر و نصب انواع چراغ چشمک زن، اجرای آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ محور فرمهین - عزیز آباد - آهنگران به طول 15 کیلومتر با اعتبار 140 هزار میلیارد ریال و درزگیری و فوک سیل محور مجد آباد کهنه - درمنک از اقدامات انجام شده در بهبود کیفیت و ایمنی راه های فراهان در دولت تدبیر و امید است.

عصار، بازدید و سرکشی منظم از شرکت های مسافربری و کنترل اجرای طرح های تابستانی را از اقدامات دیگر این حوزه در فصل مسافرت های تابستانی عنوان کرد.

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فراهان خاطر نشان کرد: به منظور افزایش ایمنی جاده ها و حفظ جان مسافران، تیم های مشترک نظارت جاده و کنترل اسناد حمل بار با همکاری پلیس راه تکسیل شده است که اقدامات کنترل بارنامه و کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی را برعهده دارند.

فراهان دارای 345 کیلومتر راه روستایی، 75 کیلومتر راه فرعی، و 15 کیلومتر بزرگراه است.
فراهان از توابع استان مرکزی است که دارای 2 بخش مرکزی به مرکزیت فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین با 28 هزار و 994 نفر جمعیت است.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.