| کد خبر: 270766 |

نگهداری کریدورهای اصلی و راه های شریانی در اولویت کاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد

​معاون برنامه ریزی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، نگهداری و بهسازی کریدورهای اصلی و راه های شریانی کشور را اولویت کاری سازمان در سال جاری عنوان کرد.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، نگهداری و بهسازی کریدورهای اصلی و راه های شریانی کشور را اولویت کاری سازمان در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای محمد تیموری معاون برنامه ریزی این سازمان گفت: بهسازی آزادراه زنجان_قزوین و زنجان_تبریز از مواردی است در دستور کار است که با اجرای آن ایمنی و روانی تردد کاربران جاده ای تامین شود.

معاون برنامه ریزی سازمان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان این مطلب گفت: در سال ۱۴۰۲ با تخصیص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۳۱۳ میلیارد تومان اعتبارات استانی، شاهد اقدامات خوبی در حوزه راه استان زنجان بودیم.

وی تکمیل بلوک مفصلی آزادراه زنجان قزوین و روکش آسفالت این محور را از اقدامات مهم سال گذشته عنوان کرد و افزود: این اقدامات موجب راحتی و ایمنی مردم زنجان و کاربران جاده ای نواحی غربی شده و امیدواریم به زودی شاهد تکمیل آن باشیم.

تیموری با بیان این که هوشمندسازی جاده ها از گذشته در این استان جایگاه ویژه ای داشته، اظهار داشت: امسال نیز با تخصیص اعتبار در این حوزه امیدواریم زنجان یکی از استان های پیشرو در هوشمندسازی جاده ها در کشور باشد.

گفتنی است در این مراسم از خدمات جعفر قزوینیان مدیرکل پیشین راهداری وحمل ونقل جاده ای قدردانی و اصغر اسماعیلی به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان معرفی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.