| کد خبر: 268858 |

نجات ۱۲۰ مسافر در راه مانده/ انسداد ۲۰ محور شریانی و غیرشریانی

مدیرکل بحران سازمان راهداری اظهار داشت: در حال حاضر 3 محور شریانی، 17 محور غیرشریانی و 210 محور روستایی در سطح جاده های کشور مسدود هستند.

تین نیوز

مدیرکل بحران سازمان راهداری اظهار داشت: در حال حاضر 3 محور شریانی، 17 محور غیرشریانی و 210 محور روستایی در سطح جاده های کشور مسدود هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، غلامعباس بهرامی نیا درباره آخرین وضعیت راه های کشور با توجه به بارش برف و کولاک و طغیان رودخانه ها اظهار داشت: بارش های روز های گذشته کل کشور را تحت تاثیر قرار داده و با بارش برف و کولاک در شمال، مرکز و غرب ِ جنوب کشور و همچنین با بارش باران در جنوب کشور مواجه هستیم. در حال حاضر 3 محور شریانی، 17 محور غیرشریانی و 210 محور روستایی در سطح جاده های کشور مسدود هستند.

وی ادامه داد: محور شریانی سربیشه نهبندان در خراسان جنوبی به دلیل برف و کولاک و محورهای دله گان ایرانشهر و پیشین پیانه مرزی ریمدان در سیستان و بلئچستان به دلیل طغیان رودخانه مسدود هستند. در سایر استان ها تمام محورهای شریانی باز هستند و انسدادها مربوط به محورهای غیرشریانی می شود.

مدیرکل بحران سازمان راهداری با بیان اینکه تمام راه های استان گیلان است به غیر از چد محور روستایی، گفت: تصاویری مبنی بر ترافیک سنگین در مسیرهای استان گیلان منتشرشده که این مربوط به ترافیک ورودی شهر است که به دلیل انباشت برف در داخل شهر ترافیک پس زده شده بود و در مسیر امام زاده هاشم شاهد ترافیک بودیم که این هم ترافیک هم روان شد.

بهرامی نیا با بیان اینکه تا پایان هفته شرایط جوی در سطح جاده های کشور به همین شکل است، تاکید کرد: از اواخر امشب سامانه جدید بارشی وارد کشور می شود که این سامانه صبح روز جمعه از فضای کشور خارج می شود از این رو تا پایان هفته شاهد کاهش دما هستیم و سطح جاده های کشور خیس و یخبندان خواهند بود و از این رو مردم از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند یا قبل از عزیمت از طریق سامانه و تلفن گویای 141 از وضعیت مسیر مطلع شوند و در صورت سفر حتما تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ، پتو ، سوخت کافی و ... را به همراه داشته باشند.

وی گفت : هیچ مسافری در راه نمانده و در این چند روز 120 مسافر در راه مانده را نجات و اسکان دادیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.