| کد خبر: 268131 |

افتتاح ۲۵هزار میلیارد تومان پروژه جاده‌ ای

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از افتتاح ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه جاده‌ای در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

تین نیوز

 رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افتتاح ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه جاده ای در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پروژه های این سازمان به ارزش ۲۴ هزار و ۹۴۷ میلیارد تومان در سراسر کشور افتتاح می شود.

وی افزود: در این ایام پروژه های لکه گیری، درزگیری، روکش آسفالت تقویتی و حفاظتی به میزان ۷۱۸۳ کیلومتر در محورهای اصلی و شریانی با اعتباری افزون بر ۸۶۱۹ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

امانی در خصوص پروژه های حوزه راه های فرعی و روستایی که افتتاح می شود، خاطر نشان کرد: ۱۶۷۴ کیلومتر احداث، بهسازی و آسفالت راه های فرعی و روستایی به ارزش ۵۴۳۴ میلیارد تومان و بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت ۲۵۴۴ کیلومتر راه های فرعی و روستایی به ارزش ۴۳۶۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین در این ایام ۴۱ پروژه رفع و اصلاح نقاط پرحادثه به ارزش ۲۹۸ میلیارد تومان افتتاح می شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اجرای پروژه های ایمنی در راه های کشور بیان کرد: ۷۸۰ کیلومتر حفاظ بتنی، روشنایی، بهسازی، تعریض محور و علائم با اعتباری بالغ بر ۳۱۶۹ میلیارد تومان و احداث و نصب ۳۲ مورد دیوار حائل و ضامن در راه های کشور به ارزش ۱۲۱ میلیارد تومان از پروژه های حوزه ایمنی راه است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین از خط کشی ۱۱۵ هزار و ۱۳۳ کیلومتر راه با اعتبار ۱۶۳۳ میلیارد تومان در سراسر کشور خبر داد.

وی افتتاح ۵۱ پروژه ساختمانی از جمله قانون تردد، راهدارخانه مرکزی و بین راهی، پایانه های مرزی، پایانه های بار و مستحدثات پلیس راه با اعتبار ۲۷۸ میلیارد تومان را از دیگر پروژه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برشمرد.

امانی افزود: همچنین افتتاح و بهره برداری از ۱۵ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در برنامه قرار دارد و این سازمان ۲۴ میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد راه دسترسی و نصب تابلوهای راهنما و اطلاع رسانی در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اختصاص داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در حوزه حمل و نقل، تأسیس ۱۰ مرکز معاینه فنی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، از شروع عملیات اجرایی پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای به ارزش ۹۰۹۶ میلیارد تومان همزمان با ایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: این پروژه ها در حوزه راهداری، ساختمان ها و مستحدثات شامل رفع نقاط پر تصادف، احداث پل، دیوار حایل، حفاظ بتنی، روشنایی، روکش آسفالت، بهسازی، خرید ماشین آلات، احداث راهدارخانه، آشیانه ماشین آلات، سوله شن و نمک، ساختمان های اداری، قرارگاه پلیس راه، تکمیل ساختمان های پایانه های مرزی و دیگر مستحدثات است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.