| کد خبر: 266388 |

در جلسه هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری

◄ خیرین راه و ترابری استان همدان مورد تقدیر قرار گرفتند

هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری در تازه ترین جلسه خود از خیرین فعال در حوزه راه و ترابری استان همدان تقدیر کرد.

تین نیوز

هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری در تازه ترین جلسه معاونت ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی، از خیرین فعال در حوزه راه و ترابری استان همدان تقدیر کرد.

با احداث ۱۲ محور روستایی به طول ۲۷ کیلومتر طی دو سال اخیر توسط خیرین راهساز استان همدان، تعداد ۸۰۰خانوار روستایی در این استان از نعمت راه آسفالته برخوردار شده اند.

بر اساس این گزارش، در جلسه معاونت ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی که با حضور اعضای انجمن خیرین راه و ترابری و با هدف تقدیر و تجلیل از خیرین پروژه های مشارکتی احداث راه های فرعی وروستایی استان همدان برگزار شد‌، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از احداث ۱۲ محور روستایی به طول ۲۷ کیلومتر در سطح استان با مساعدت سازمان بسیج سازندگی در تامین ۱۰۰۰ تن قیر به مبلغ ۹۷ میلیارد ریال و مساعدت خیرین به مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهرداد آهکی اظهار داشت: در سال گذشته ۲۲۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است و امسال این رقم به ۵۰۰ کیلومتر رسیده است‌.

وی افزود: امسال همچنین ۳۳۵۰ کیلومتر عملیات خط کشی و ۳۳۰۰ کیلومتر نصب تابلو و در گردنه اسدآباد ۱۴ کیلومتر حفاظ ایمنی و نصب روشنایی انجام شده است.
آهکی در خصوص اجرای عملیات راهداری زمستانی نیز گفت: امسال ۵۵۰ راهدار به تعداد ۳۵۳ وسیله نقلیه سبک، سنگین و نیمه سنگین در محل راهدارخانه ها مستقر هستند و میزان ۷۵ هزار تن نیز نمک ذخیره شده است‌
مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص نقاط پرحادثه نیز اظهار داشت: ۵۲ نقطه پرحادثه در استان شناسایی شده است که تاکنون ۱۷ نقطه پرحادثه رفع شده است و ۱۳ نقطه نیز تا پایان سال مرتفع خواهد شد‌.
وی در خصوص نتایج اقدامات ایمن سازی راه های استان اعلام داشت: مجموعه اقدامات ایمنی انجام شده در استان منتج به این شد که تصادفات جاده ای در استان به شکل چشمگیری کاهش یابد.
گفتنی است در این جلسه که معاونت ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رئیس و معاون راه های فرعی و روستایی استان همدان و اعضای هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری کشور حضور داشتند، با اهدای لوح تقدیر از خیرین حاضر در جلسه از جمله عباس طاهر انوریان و مسعود محمدی و علی شازاده احمدی با اهدای لوح، تقدیر شد.

شایان ذکر است؛ انجمن خیرین راه و ترابری یک تشکل غیر دولتی است که به منظور ایجاد بستر و تسهیل امکانات حمل و نقل در نقاط نیازمند، آسیب دیده و محروم توسط جمعی از خیرین تاسیس شده است. این انجمن، آماده ارائه خدمات، جذب و هدایت کمک های فکری، مادی و معنوی خیرین مرتبط در این زمینه است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    احسنت