| کد خبر: 264772 |

سالانه ۲۰ تا ۳۰ نفر از کارمندان سازمان راهداری در جاده ها جان می بازند

سالانه ۲۰ تا ۳۰ نفر از کارمندان مان را در جاده ها از دست می دهیم و معرفی کردن آنها به عنوان شهید خدمت در دستور کار است.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سعی داریم با وجود همه کمبودهایی که داریم تا پایان دولت سیزدهم تمام نقاط حادثه خیز را برطرف و به تعهداتمان عمل کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، داریوش امانی چهارم آذرماه در آیین بهره برداری از پروژه ساخت راه روستاهای چهارچریک، ده ذوالفقار، آدینه مسجد و علی آباد شازند با اشاره به وجود بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در سطح کشور اظهار کرد: طبق شاخص های نظارت و ارزیابی مدیران استان مرکزی، راهداری این استان خود را به ۱۰ استان برتر کشور رسانده است.

وی اضافه کرد: ما استان هایی داریم که برای آنها اعتبار می گذاریم ولی در آخر سال اعتبار برگشت می خورد ولی استان های پرکاری نیز داریم که سقف اعتبار را نیز رد می کنند و بسیار فعال هستند.

امانی با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی موجود، کارگاه های جاده ای سازمان راهداری در کلیه نقاط کشور فعال هستند گفت: روزانه ۱۰ پروژه آماده افتتاح داریم که بی نظیر است.

وی اظهار کرد: با لایحه ساماندهی نیروی انسانی قرار بود مشکلات کارمندان راهداری حل شود و امیدواریم این طرح بار دیگر مورد بازنگری قرار گیرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: کارمندان راهداری با کمترین حقوق و بعضا با حقوق های عقب افتاده در سرمای زیر ۳۰ درجه با سخت کوشی کار می کنند. متاسفانه سالانه ۲۰ تا ۳۰ نفر از کارمندان مان را در جاده ها از دست می دهیم و معرفی کردن آنها به عنوان شهید خدمت در دستور کار است.

وی با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: کار پرسنل راهداری یک کار بسیجی است چراکه بیش از ۱۰ هزار خدمت رسانی را در محورها انجام می دهند.

امانی با اشاره به وجود ۸۸۷ نقطه پرحادثه در سطح کشور و ۳۷ نقطه پرحادثه در استان مرکزی گفت: امسال رفع مشکل ۴۴۰ نقطه حادثه خیز را در دستور کار داشتیم و سعی داریم با وجود همه کمبودهایی که داریم تا پایان دولت سیزدهم تمام نقاط حادثه خیز را برطرف و به تعهداتمان عمل کنیم.

در سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به استان مرکزی، از پروژه ساخت راه روستاهای چهارچریک، ده ذوالفقار، آدینه مسجد و علی آباد بازدید شد. این پروژه در مجموع به طول ۹ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال شامل عملیات برداشت خاک نباتی، اجرای زیرسازی و آسفالت مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.