| کد خبر: 270440 |

ظرفیت حمل دریایی کالا با الحاق یک فروند کشتی ۶ هزار تن افزایش یافت

سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با الحاق اولین کشتی حمل کالاهای عمومی به ناوگان دریایی در دریای خزر، در سال ۱۴۰۳، ۶ هزار تن به ظرفیت تجاری کشور اضافه شد.

تین نیوز

 سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با الحاق اولین کشتی حمل کالاهای عمومی به ناوگان دریایی در دریای خزر، در سال ۱۴۰۳، ۶ هزار تن به ظرفیت تجاری کشور اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، الله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی این سازمان اظهار کرد: در اولین روزهای سال جدید و در راستای ارتقای کیفیت، نوسازی و توسعه ناوگان دریایی کشور در دریای خزر، یک فروند شناور با کاربری حمل کالاهای عمومی ثبت و با ظرفیت حمل بار بیش از ۶ هزار تن، به ناوگان تجاری ایران اضافه شد.

عفیفی پور در این باره گفت: توسعه اهداف دریا محور و افزایش ناوگان دریایی کشور در دریای خزر با جدیت از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در دست پیگیری است.

وی با اشاره به طرح های سرمایه گذاری متقاضیان برای خرید شناورهای نوساز و افزایش ظرفیت حمل بار مناسب در سازمان بنادر و دریانوردی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته، حدود ۵۰ درصد به تعداد ناوگان دریایی ایران در خزر اضافه شد که در راستای تثبیت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در آب های تحت حاکمیت دریای خزر و کاهش حمل کالاهای مورد نیاز توسط ناوگان خارجی بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.