| کد خبر: 266846 |

ضرورت تشکیل قطب های توسعه دریایی و مراکز لجستیک

معاون برنامه ریزی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: باید قطب های توسعه دریایی و مراکز لجستیک شکل گیرد تا شاهد تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور باشیم.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: باید قطب های توسعه دریایی و مراکز لجستیک شکل گیرد تا شاهد تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد حسین علامه در «نشست تخصصی رویکرد، تدابیر و برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی» در حاشیه «دومین همایش تمدن دریایی مسیر پیشرفت» در بندر نوشهر، در خصوص سیاست های کلی توسعه دریامحور اظهار کرد: هر دستگاه بر اساس قانون و مقررات تکالیفی را در حوزه توسعه دریامحور بر عهده دارد و پیشنهاد آسیب شناسی قوانین و مقررات در حوزه توسعه دریامحور مطرح شده است.

وی افزود: باید راهبری جامع توسعه دریامحور برای اقدام یکپارچه مدنظر قرار گیرد.

علامه عنوان کرد: یکی از مسائل مهم تسهیل و توسعه سرمایه گذاری است و باید در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری به خوبی عمل شود.

معاون برنامه ریزی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: باید بنگاه های اقتصادی در بنادر کشور شکل گیرد و بازگشت سرمایه برای فعالان اقتصادی با اطمینان رقم بخورد و سرمایه گذاران در این زمینه دغدغه ای نداشته باشند. 

علامه خاطر نشان کرد: زمانی که شرایط به گونه ای رقم بخورد که سرمایه به سواحل سرازیر شود، اقتدار و امنیت دریایی محقق می شود و اشتغال آفرینی به نحو مطلوب صورت می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.