| کد خبر: 150816 |

اجرای پروژه گسترش مانیتورینگ AIS (سیستم شناسایی خودکار شناورها) در بندر بوشهر و بنادر تابعه

سیستم شناسایی خودکار شناورها " AIS" در بندر بوشهر و بنادر تابعه، با موفقیت نصب و راه اندازی شد.

تین نیوز

سیستم شناسایی خودکار شناورها " AIS" در بندر بوشهر و بنادر تابعه، با موفقیت نصب و راه اندازی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مسعود قاسمیان معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهردر این باره گفت: با همت کارشناسان این اداره کل ، پروژه گسترش مانیتورینگ AIS (سیستم شناسایی خودکار رفت و آمد شناورها در خلیج فارس) در بندر بوشهر و بنادر تابعه نصب و راه اندازی شد.

قاسمیان افزود: با توجه به محدودیت های اجرایی نرم افزار ها در گذشته و عدم امکان نمایش بر روی سیستم دیگر کاربران ، با تلاش کارشناسان این معاونت تمامی نواقصات نرم افزارهای قبل برطرف گردید بگونه ایی که میتوانند بر روی سیستم شخصی و در کنار مجموعه نرم افزار ها و اطلاعات خود نمایش AIS را نیز داشته باشند.

وی اضافه کرد: این نرم افزار برخلاف دیگر برنامه های همانند، که با کاهش سرعت ماوس و حرکات صفحه نمایش رو به رو هستند، اصلا چنین مشکلی ندارد و تغییرات رخ داده شده در صفحه نمایش رایانه از راه دور و فرامین ارسالی از جانب کاربر را بدون وقفه بر روی رایانه مربوط ارسال کرده و به نمایش در می آورد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: قیمت تقریبی این نرم افزار 80میلیون تومان می باشد، که با اجرای این پروژه توسط کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از هزینه بسیار بالا صرفه جویی به عمل آمدوبا توجه به تعداد کاربران هزینه ای بالغ بر 800 میلیون تومان صرفه جویی صورت گرفته است.

مسعود قاسمیان درخصوص دیگر مزایای این پروژه بیان کرد: از دیگر مزایای این پروژه می توان به صرفه جویی اقتصادی معدل 8 میلیارد ریال، افزایش توان مدیریتی، قابل تعمیم به سایر تجهیزات تحت شبکه، کاهش تصادفات و افزایش ایمنی دریانوردی، قابل اجرا در تمامی بنادر کشور، اجرای 100 درصد پروژه توسط متخصصان اداره کل و عدم وابستگی به شرکت سازنده در خصوص توسعه تجهیز اشاره کرد.

قاسمیان اظهار داشت: در راستای گسترش مانیتورینگ AIS و بهره وری و انتقال دانش به کل بنادر کشور، کتابچه ای نیز توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تهیه شده است که در اختیار کل بنادر قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.