| کد خبر: 148177 |

اسکله ها ی متروکه در خوزستان شناسایی می شوند

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از برگزاری کارگروه تخصصی کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان خبر داد.

تین نیوز

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از برگزاری کارگروه تخصصی کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، آیت اله رضازاده گفت: جلسه ی کارگروه تخصصی کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان با هدف شناسایی و تعیین تکلیف وضعیت اسکله ها و کارگاه های تعمیر و ساخت شناور متروکه در استان خوزستان به میزبانی بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

وی افزود:  تدوین راهکارهای جامع برای شناسایی و ساماندهی اسکله ها و کارگاه های تعمیر و ساخت شناور متروکه یکی از مصوبات کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان بود که برای رسیدگی به مصوبات و تعیین راهکارهای مدیریتی، جلسه ی مذکور طی شهریورماه سال جاری به میزبانی این اداره کل برگزار شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طی این نشست نمایندگان و کارشناسان دستگاه های اجرایی ذیربط ضمن بررسی آخرین وضعیت اسکله ها و کارگاه های تعمیر و ساخت شناور در سواحل خوزستان، مصادیق اسکله ها و کارگاه های دریایی متروکه را شناسایی کرده و به اتفاق راهکارهای پیشنهادی برای طرح و تصمیم سازی در کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان را بحث و بررسی کردند.

وی با اشاره به لزوم اجرای مصوبات کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان درباره نقش این کمیته بیان داشت: کمیته ی ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان علاوه بر ساماندهی، از رویکردی مدیریتی برخورداراست و به موضوعاتی از قبیل توسعه پایدار مناطق ساحلی، کاربری اراضی ساحلی، جلوگیری از ساخت و سازها و بهره برداری های ساحلی فاقد مجوز، حمل و نقل دریایی و حفاظت از محیط زیست ساحلی می پردازد.

یادآور می شود استان خوزستان با برخورداری از یک هزار و ۱۸۶ کیلومتر ساحل و هفت بندر بزرگ و کوچک، جزء استان های تأثیر گذار در حوزه حمل و نقل دریایی کشور به شمار می آید.         

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.