| کد خبر: 148013 |

مشارکت ناوگان مسافری دریایی مرکز هرمزگان در رژه بزرگ هفته دفاع مقدس

در رژه بزرگ نیروهای مسلح ٣١ شهریورماه ٩٦ که در بلوار ساحلی شهر بندرعباس برگزار شد، ناوگان مسافری دریایی مرکز استان هرمزگان حضور پررنگی داشتند.

تین نیوز

در رژه بزرگ نیروهای مسلح ٣١ شهریورماه ٩٦ که در بلوار ساحلی شهر بندرعباس برگزار شد، ناوگان مسافری دریایی مرکز استان هرمزگان حضور پررنگی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از هرمزگان، محمد محسنی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر ضمن اعلام این خبر افزود: در این رژه بزرگ ساحلی- دریایی که مقامات لشکری و کشوری از جمله فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی دریایی سپاه  پاسداران، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس و جمعی از مسئولین حضور داشتند بیش از ٢٥ فروند از شناورهای مسافری دریایی مرکز استان با سازماندهی و حرکتی هماهنگ در یک مایلی خط ساحلی شهر بندرعباس به مانور دریایی پرداختند که نظم و انضباط این ناوگان مورد توجه حضار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این مانور بیش از ١٥٠ نفر از خدمه شناورها و کارکنان بندر شهید باهنر در گرامیداشت نخستین روز هفته دفاع مقدس و تجدید پیمان با شهدای ٨ سال جنگ تحمیلی و پاسداشت حماسه آفرینی های قهرمانان میهن اسلامی حضور پرشوری داشتند.

لازم به ذکر است، فرماندهان ارشد نیروی دریایی سپاه و ارتش در سخنرانی خود از مجموعه دست اندرکاران و برگزار کنندگان این مانور به ویژه سازمان بنادر و دریانوردی برای حضور و مشارکت گسترده و پرشور ناوگان مسافری دریایی مرکز استان هرمزگان در رژه دریایی خلیج فارس، تشکر و قدردانی کردند.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.