| کد خبر: 128135 |

مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

صادرات نفت از پایانه نفتی خارگ 80 درصد افزایش یافت

تین نیوز

تین‌نیوز| مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: 784 میلیون بشکه نفت خام سال قبل از پایانه نفتی خارگ صادر شد که نسبت به سال 94 بیش از 80 درصد افزایش دارد.

 

به گزارشتسنیم ، غلامحسین گرامی ظهر امروز در نشست بررسی روند فعالیت‌های پایانه نفتی خارگ با اشاره به افزایش توان عملیاتی کارکنان ترمینال نفتی خارگ اظهار داشت: سال قبل بیش از 800 نفتکش در ترمینال خارگ برای بارگیری پهلو گرفت که نسبت به سال ماقبل آن افزایش قابل توجهی دارد.

 

وی با بیان اینکه در سال 1394 حدود 540 نفتکش در ترمینال خارگ برای دریافت نفت خام پهلوگیری شد گفت: با افزایش توان عملیاتی و توسعه فعالیت اسکله‌‌های نفتی خارگ امکان همزمان پهلوگیری چندین کشتی فراهم شد.

 

گرامی با اشاره به افزایش 80 درصدی صدور نفت خام از خارگ افزود: 784 میلیون بشکه نفت خام سال قبل از پایانه نفتی خارگ صادر شد که نسبت به سال 94 بیش از 80 درصد افزایش دارد.

 

مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به صادرات میعانات گازی از خارگ خاطرنشان کرد: سال قبل 206 میلیون بشکه میعانات گازی از خارگ صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن رشد 48 درصدی دارد.

 

گرامی به نوسازی ناوگان دریایی در پایانه‌های نفتی ایران درخارگ پرداخت و گفت: نوسازی ناوگان دریایی و اجاره چهار فروند یدک‎کش از اولویت‌های امسال پایانه‌های نفتی خارگ است و در این راستا از توان شرکت‌های خصوصی بهره‌برداری می‌شود.

 

وی با بیان این‎که ‎اکنون 2 فروند یدک‎کش در حال ساخت است، از تعمیرات زیرآبی و پیگیری ساخت شناورها، توپکرانی خطوط لوله و رسوب زدایی از مخازن به عنوان دیگر برنامه‎های این شرکت نام برد و گفت: امسال صادرات نفت غرب کارون از طریق پایانه خارگ را در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.