| کد خبر: 269565 |

۱۴ کیلومتر راه روستایی در زنجان رود بهسازی می شود

عملیات بهسازی ۱۴ کیلومتر از محور روستایی چرلان قوش با اعتبار ۸ میلیارد تومان آغاز می شود.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود گفت: عملیات بهسازی ۱۴ کیلومتر از محور روستایی چرلان قوش با اعتبار ۸ میلیارد تومان آغاز می شود.

 

میثم زارعی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا،  با اشاره به اقدامات صورت گرفته در محور جاده ای زنجان رود، اظهار کرد: فاز یک این محور با اجرای ابنیه فنی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: اجرای لایه ساب بیس این محور از فروردین ۱۴۰۳ با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به طول ۸ کیلومتر اجرایی می شود.

این  مسئول ادامه داد: کوه بری، ترانشه زنی و تامین عرض مورد نیاز به طول بیش از ۶ کیلومتر و حجم تقریبی ۷۰ هزار مترمکعب از این محور توسط شرکت سیمین معدن چرلان قوش در حال انجام است.

زارعی هدف از این طرح را صیانت و ارتقاء سطح سرویس در محورهای روستایی استان دانست و اضافه کرد: با این اقدام علاوه بر تامین راه دسترسی چند روستا، محور پری - مشمپا به محور نیک پی - ماهنشان وصل می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود، بازه زمانی این پروژه را ۱۲ ماهه اعلام کرد و یادآور شد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و عزم جدی متصدیان امر و تعامل کاربرانی که از محل اجرای پروژه تردد می کنند، در سال ۱۴۰۳ شاهد پیشرفت قابل ملاحظه طرح به سازی این محور روستایی خواهیم بود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.