| کد خبر: 168437 |

◄ مدیرعامل شرکت ماتیزای سوئیس: نمایشگاه ریلی ایران، رونق سال‌های گذشته را ندارد

شرکت هایی مثل زیمنس در این دوره نمایشگاه نمایندگی ندارند که این اتفاق، ارتباط مستقیم با تحریم های اقتصادی امریکا دارد. میزان بازدیدکنندگان این دوره نیز از سال گذشته کمتر شده است. با این حال ما از نمایشگاه راضی هستیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ماتیزای سوئیس در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ما در ششمین نمایشگاه حمل ونقل ریلی گفت: ما همواره و در طول سال های گذشته با ایران روابط خوبی داشته ایم و برای ایجاد روابط اقتصادی تلاش کرده ایم که نتیجه آن امضای همین تفاهم نامه شد.

فرانتس مسرلی ادامه داد: در کل نمایشگاه ریلی امسال نمایشگاه بسیار خوبی است اما بازدید کننده کمتری نسبت به سال های گذشته دارد و جای خالی شرکت های بزرگ کاملا نمودار است.

مسرلی گفت: شرکت هایی مثل زیمنس در این دوره نمایشگاه نمایندگی ندارند که این اتفاق، ارتباط مستقیم با تحریم های اقتصادی امریکا دارد. میزان بازدیدکنندگان این دوره نیز از سال گذشته کمتر شده است. با این حال ما از نمایشگاه راضی هستیم.

مسرلی همچنین درباره انگیزه این شرکت سوئیس برای همکاری با راه آهن ایران گفت: علی رغم تحریم های آمریکا سوئیس در حوزه سیاست خارجی یک کشور بی طرف است و ما به منظور پیروی از سیاست خارجی کشورمان تصمیم گرفته ایم در این قضایا بی طرف باشیم.

مسرلی خاطرنشان کرد: ما در بخش آخر قرارداد خود در نظر داریم یک مرکز تعمیر و نگهداری و آموزش پرسنل ایرانی در ایران ایجاد شود.

لازم به ذکر است که دیروز قراردادی بین ماتیزای سوئیس و راه آهن ج.ا.ا در چهار قسمت منعقد شد که در فاز اول قرار است دو دستگاه سرند بالاست که 26 سال پیش از سوی شرکت به ایران فروخته شده بود، مورد تعمیر و بازسازی قرار گیرد. در بخش دوم نیز مساله فروش شش تا 9 دستگاه زیرکوب و در بخش سوم فروش تجهیزات جدید که از سوی معاون فنی و امور زیربنایی راه آهن تشریح شد، عملیاتی می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.